stianjes Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hei, kommer hvit røyk fra eksosen på bilen når du gir gass, ikke hele tiden men kommer å går, hva kan problemet være, turboen er nokså ny så rekner ikke med att det er problemet. noen ideer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Det har blitt kaldere i det siste da.. :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjes Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 røyken er kritt kvit så tror kje de har noe me det å jer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjes Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 oki, får sjå på det, takker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjes Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Nei, blir kje de, bilen klirrer litt åg, hørres litt ut som en diesel:S Skal prøve å skifte til en annen topp eg har å sjå om det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 jeg har akkurat samme problem. det går bra og kjøre med det, men det som er gale er; Kamakselkjede strammer i bakkant av motor, dvs, kjeden mellom de to kammene. Denne er oljetrykksjustert, og koster ca 4500 kr hos møller. Det med hvit eksos er jeg usikker på, men det har ikke hatt noe for meg å si :) (er som oftes bare når den er kald, åda er det normalt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjes Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Takk;) då vet eg hvertfall hva det er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg