Fire&Ice Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hei alle sammen, jeg har litt problemer, skulle lufte bremsene på audien og fant ut at det hverken kommer bremsevæske til høyre eller venstre callipter bak.. fant ut at disse er sammenkoplet, men da det ikke kommer til noen av de, kan det være at en eller annen sikkerhets ventil har blokkert tilførselen bakover? og hvordan fikser man eventuellt dette??? Og er det noen spesiellt måte å lufte disse bremsene på? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Ingen som vet? Det rare er at siden det ikke kom en dråpe ved forsøk på lufting, lot jeg systemet stå åpent over natten, det som møtte meg morgenen etter var minket væskebeholdning i tanken og en liten pytt under hvert bakdekk... men når man prøver å lufte de som vanlig med trykk fra bremsepedalen skjer det ikke noe... og selv om systemet er åpent bak, så er pedalen like hard og pumpe på.... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Denne bilen har vel lastventil for bakbremsene og må derfor trolig ha vekt på bakhjula for å slippe frem trykk til bremsene. . . . men dette vet du trolig allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Denne bilen har vel lastventil for bakbremsene og må derfor trolig ha vekt på bakhjula for å slippe frem trykk til bremsene. . . . men dette vet du trolig allerede. denne ventilen er nok grodd mer eller mindre fast, og jeg skal bytte den. men da det renner væske fra beholderen og igjennom systemet så burde det vel være mulig å få luftet de... men ja jeg har satt på en tvinge over denne for å belaste den litt.. da fjæra ikke er i stand til å trekke den ned selv. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg