Gå til innhold

Neon CS 98 Prosjekt O9/2O10

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, - litt mer jobbing i garasjen så skal de 2 andre også få 150-160 hk i gave til den amerikanske nasjonaldagen .... :) :) :)

Da blir det litt finpussing frem mot 4. juli, - og om mulig også en EU-kontroll så vi kan få på skiltene igjen.

BMW: Du har ikke tilfeldigvis tatt vare på lakk-koden?

Kan jo se ut som en original farge, - men det ser ut som den er omlakkert med litt grøvre flakes i metallicen.

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 psi, er jo ikkno, hahh...

Juks og fanteri...

Får jo allt til å gå fort med turbo. Syk Voyager, da :)

Som du sikkert vet, så synes jeg det er likså imponerende å utnytte det motoren har fra før, og gjøre det beste ut av det. Da beholder motoren sin verdighet. Sykelig opptatt av genuinitet serru :)

Endret av Trialmaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ram2five:

HERLIG og se bilen på veien igjen, og høre at ting suser og blåser ;) De Neon lysa der er ettermontert etter min tid, hehe!

Ang felger, fikk du ikke med de 18tommere på sommer med bilen?? De jeg hadde?

Ang lakk koden, den skal ligge i den mappa hvor Vognkort og div papirer ligger. Skal ligge i hanskerommet. Er kun en liten gul/grønn postit lapp med lakk koden på. Grunnen er fordi jeg måtte finne ut lakk koden selv da jeg hadde bilen. Men skal visst være orginal Chrysler farge :)

Hvis du ikke finner lappen, og ikke skal til en Chrysler butikk de nærmeste dagene? Så kan jeg kjøre innom Chrysler i Moss imorgen og få koden. Skal inn dit da.

- VW Touran 08

- Mazda Rx8 Highpower

- Audi A4 TQ 2000mod (Solgt)

- Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt)

- Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider