Gå til innhold

Neon CS 98 Prosjekt O9/2O10

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor er det jalla?

På en bil er det lys både foran og bak, innstigningslys, sminkespeillys, fotromsbelysning, coupelys, motorromlys, bagasjeromslys, blinklys, bremselys, ryggelys, fjernlys, nærlys, markeringslys, instrumentlys, sigarettennerlys.

Så er neonlys av alle disse lysene blitt mobbeoffer!

Det har i hvertfall en nytte. DET ER KUUUULT:disco

Ohohoahahahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon på Neon er OK, - det går jo an å slå dem av :)

Syns det er moro jeg, - og da skal jeg foreløpig ikke si hvor gammel jeg er.....

Bare for å ha nevnt det, - vi har flere Neons med neonlys....

Og så kan de blinke i takt med musikken eller motorlyden, - eller de kan programmeres til diverse lysshow!

 

Kult?

 

BMW: 18-tommerne fulgte ikke med, - de har nok blitt solgt underveis. Men har i dag fått tilbud på nye sommerhjul, - så vi får se....

 

Og jeg fant lakk-koden, - så det er OK :) Er et par hakk i lakken som jeg gjerne vil ha pyntet på...

 

Har vært ute og testet litt i dag også, - og det gjenstår noe småtteri å fikse. Samt å finne ut hva diverse kontakter og brytere montert i gulvkonsollen er til. Ellers er vi rimelig fornøyd :)

 

Har montert ny girkule da den gamle forsvant på Oslo Bilauksjon. Den har neonlys den også :driving

Endret av ram2five

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon på Neon er OK, - det går jo an å slå dem av :)

Syns det er moro jeg, - og da skal jeg foreløpig ikke si hvor gammel jeg er.....

Bare for å ha nevnt det, - vi har flere Neons med neonlys....

Og så kan de blinke i takt med musikken eller motorlyden, - eller de kan programmeres til diverse lysshow!

Har montert ny girkule da den gamle forsvant på Oslo Bilauksjon. Den har neonlys den også :driving

 

Disgusted+Oh+God+Why.png

heheh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel side pipes på gamle amerikanere er lov, hvit stripe på dekka er lov på gamle amerikanere.

Dette er noe som er heeeelt stuerent den dag i dag, og var mega kult high tech

Hva gjør vi så med den moderne bilparken om 20- 30 år. Skal, når den tid kommer, denne tids kule neonlys, disses ned og mobbes ut av historien. Nope.

 

RAM!!

 

Jeg setter på neonlys 4. Juli.

Skal også ha lys inni hjula.

Får jeg tak i et evo karbonpanser, skal jeg ha neonlys ut av luftespalta i panseret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, - da er 1 times road-test unnagjort :)

 

Speedometeret virker ikke, - men det er kanskje like greit?

 

Ellers virker alt annet som det skal, - også bremsene etter å ha fikset bremseslanger foran. Etter de første småtestene oppdaget vi at bremsene hang etter å ha kjørt litt, - dette skyldes at opphenget til bremseslangen på støtdemperbenet ruster innvendig og klemmer slangen sammen. Dersom du har bremser som henger litt og slangene fortsatt er OK, - så kan feilen være disse opphengene. Juster dem slik at slangen kan dras frem og tilbake, - men de bør fortsatt holde slangen på plass. Første gangen dette skjedde på den røde byttet vi caliper og holdt på uten å finne noe feil på den.

 

[ATTACH]31823[/ATTACH]

post-71019-13804854299087_thumb.jpg

Endret av ram2five

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten stemningsrapport fra Neon-garasjen :)

 

[ATTACH]31824[/ATTACH]

post-71019-13804854299142_thumb.jpg

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussa opp litt på hjuloppheng, calipere og skiver :)

 

Samt testa hjula fra den på CS'en. Men det må nok bli et sett nye hjul så snart som mulig!

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår