Gå til innhold

Lakkering til 10.000,-

Ranger emnet

Norse///M

Anbefalte innlegg

For 10,000 kroner skal et lakkverksted gjøre følgende:

-Strippe bilen utvendig

-Pusse, sparkle, matte ned

-Fjerne emblem på panser/bakluke, sparkle igjen

-Fjerne sidelister og sparkle igjen

-hellakkere utvending i bilens farge, pluss to lag klarlakk

-Montere sideskjørt og bakrute deksel, som lakkes separat

-Montere alt som er demontert før lakkering

Kan ikke være så verst pris dette?

Grunnen til hellakkeringen er at samtlige hjulbuer skal valses for å få skikkelig plass til 19" felger, pluss at orginallakken nå er mer rosa enn rød...

Seat Ibiza Cupra R '00

Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS!

X BMW E36/5 '96

X Audi 100 2,8e '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Hvorfor gå utifra at det blir dårlig gjort?

Fordi den jobben der til 10.000 er ett kupp hvis det blir bra gjort. Du kan sikkert doble prisen dersom det er med kvittering på ett stort verksted.

Kjenner noen som har fått gjort lakkering svart hvor man ser lakken har rent, og de ikke har gjort ordentlig grunnarbeid før lakkering.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er med alt utstyr og lakk inkludert. Blir gjort hos et ganske anerkjent lakkverksted her i by'n, og er forsåvidt ganske fornøyd med det de har lakkert for meg tidligere.

Tror ikke det skulle bli noe problem å få kvittering der, prisen er gitt under samme forutsetninger som jeg gav til de andre jeg forhørte meg om pris hos.

Det var alt fra 6000 om jeg gjorde ALT forarbeidet selv, og til 19000,- pluss å måtte kjøre med klistremerke...!!! Nytter å forhøre seg, og forhandle litt :D

Seat Ibiza Cupra R '00

X BMW E36/5 '96

X Audi 100 2,8e '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke hørt om svart arbeid?..... pris fra 10-12.000kr kalles svart jobb!.. det blir som regel ikke utført med den BESTE kvaliteten. jeg selv betalte 11.000kr for hellakering av bilen min + mye jobb han måtte gjøre for å få helt strøkent. At du skal få med kvittering er LITE tvilsomt. Legg til en ca 30-40.000kr til så kansje du vil få en kvittering med:)

mvh

RDL

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå blitt lovet kvittering for jobben, de lurte på hvorfor jeg kom å spurte om noe sånn i det hele tatt. Hele tiden har jeg snakket med han som er daglig leder der, ikke en av de yngre som sikkert kunne tenkt seg å gjøre dette på kveldstid.

Seat Ibiza Cupra R '00

X BMW E36/5 '96

X Audi 100 2,8e '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bris på min volvo 6000,- vist alt av lister lykter etc. var fjerenet og bilen var sparklet og pusset slik at de bare kunne grunne og lakker....

Så 10000,- for den jobben det er sank om her er ikke dyrt:D

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider