kroffer Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hvis verkstedet virker erlig og redelig så er det vel bare å kjøre på? Men gi oss oppdatering når jobben er gjort da så vi får høre hvordan det gikk :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 slikt som jeg ser det. så er det bare og kjøre i vei og få sprøyta på noe maling. vist dette er hos et "normalt" lakkerings verksted. og folka er litt oppgående i hode.. så har dem litt yrkesstolthet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Tror ikke du skal se bort ifra at det kan titte frem rustprikker om et par år eller tidligere, forarbeidet er utrolig viktig så hvis det er dette prisen blir dratt ned på så er det jo kjipt. Så enten bør du kjenne han som skal gjøre dette eller så bør du kanskje stå og se på:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Jeg vet hvor de bor, så om det ikke blir bra gjort så tar jeg bare med meg balltreet og besøker dem ;) Nei da, det var en spøk(?)! Er fornøyd med det de har lakkert for meg tidligere... diverse styling-deler og den slags. Og prisen har slettes ikke vært til å klage på da heller. Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Trodde lakkering og slikt generellt lå mye dyrere i osloområdet, men kanskje konkuransen er desto hardere. 10k er absolutt ingen dårlig pris for arbeidet du får utført. Keep us posted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Hva lakkeringsverksted er det snakk om?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Vil gjerne vite hvor dette verkstedet ligger jeg også. Har en del småting på bilen jeg skulle ha gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg