Gå til innhold

Rust og reklamasjon 3 år gml Nissan Pathfinder

Ranger emnet

vetrmh

Anbefalte innlegg

Har ein Nissan Pathfinder, 3 år og 3 mnd gammal (reg juni 06), som har store problem med rust. Nissan nektar førebels å utbetre dette og det ser ut som eg må betale alt av eigen lomme. Har snakka med eit par lokale karrosseriverksteder her og dei vil ikkje ta det då dei meiner dette er ei klassisk garantisak. Men garantien gjekk ut for 3 mnd sidan...

Dette er saka:

• Då bilen var 1 år gammal (juni 07) vart bakluka omlakkert pga flassing rundt dørhandtak/kromlist.
  • Då bilen var 2 år gammal (juni 08) vart bakluka omlakkert igjen pga bobler i lakken samt bobler og rust i platefals langs heile øvre kant.
  • I mai 09 har eg bilen på service. Denne var forsåvidt grei; ein defekt dørbrytar, feil på navi-anlegg og noko anna småting som alt vart dekka av garanti som gjekk ut juni 09. Men dei mangla nokre deler sa dei, så eg skulle koma tilbake over sommaren for å få utbetra resten.
  • I august 09 ringer karrosseriavd hjå Nissan og spør kor tid eg kan koma med bilen. Eg blir då forundra for eg har jo ikkje høyrt noko om at eg skal til noko karrosseriavd. Får då vite at dei skal omlakkere begge kanalane då lakken skaller av og dei har begynt og ruste... Dette sa dei ingenting om på servicen. Garantien er nå gått ut og eg får panikk! Går då grundig over bilen og oppdagar at bakluka rustar igjen i same platefals som sist. I tillegg er det nå rust også under pakninga som går rundt heile døropninga (altså på sjølve bilen).
  • September 09. Kanalane blir utbedra iht garanti, men får avslag på dette andre pga garantien er gått ut. Eg klagar på dette og dei skal sjå på saka igjen, men har fått eit førebels svar at det nok ikkje blir dekka, men eg skal få ein "god pris" på reparasjonen.
  • September 09. Eg har bestemt meg for å skifte bil og har bilen til takst hjå VW for evt innbytte. Då finn dei i tillegg at lakken skaller av i ei renne på taket på begge sider av bilen. Viser også dette til Nissan, men får samme foreløpige svar at det neppe blir dekka

Der står altså saka nå og eg er førespegla kostnadar i 30-50000 kr klassen for å få utbetra skadane.

Veit ikkje kva eg skal gjera og håpar kanskje nokon her har eit lite tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke noe nytt at Nissan har helt ræva lakk, og spesielt pathfinder er veldig utsatt.

Når det gjelder rusta på bakluke og det andre så ville jeg ha spurt hvorfor det ikke ble påpekt på rustinspekskjonen under service.

Om jeg husker rett skal Nissan ha rustinspeksjon hver 12 mnd +- 2 mnd, altså burde det ha blitt sjekka på service i mai, samt at de har påpekt annen rust.

Få en anerkjent oppretter til å kikke på rusta og påpeke at den rusta må ha vært der under service.

At de ruster i både dører er nytt for meg, emn har sett litt på bakluke.

Var dog veldig tidlig.

Det enenste du har og still opp med er goodwill, samt at dette burde bli oppdaget under servicens rustinspeksjon.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du først og fremst burde få orden på dette. Det er ikke lett å selge en bil, som har så mye lakkering/oppretting på sin 3 år gamle historikk. Det er heller ikke bedre hvis du fikser dette, og kjøperen begynner å se rustbobler overalt etter 1 mnd.

Er veldig beklagelig at du opplever dette, men jeg mener du bør få bilen på stell slik at du er sikker på at den ikke vil ruste igjen så fort.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du først og fremst burde få orden på dette. Det er ikke lett å selge en bil, som har så mye lakkering/oppretting på sin 3 år gamle historikk. Det er heller ikke bedre hvis du fikser dette, og kjøperen begynner å se rustbobler overalt etter 1 mnd.

Er veldig beklagelig at du opplever dette, men jeg mener du bør få bilen på stell slik at du er sikker på at den ikke vil ruste igjen så fort.

Det er heilt klart at dette bør utbedrast før sal. Alternativt må bilen seljast "as is", men det er nok enklare at eg tek dette med leverandør enn om neste mann må slite med Nissanfolka. Uansett så må i allefall kjøpar orienterast om historia Å la vere å opplyse om så alvorlige feil vil bare medføre trøbbel etterpå.

Men eg er veldig spent på kva som er Nissan sitt neste trekk. Det er dei som har utspelet nå, så eg ventar eit svar på klagen/reklamasjonen. Snakka med NAF og NAF sine advokatar idag, og dei meinte at dette skulle ein klare å ordne.

Det som gjer det litt vanskeleg igjen er at bilen er registrert på mitt enkeltmannsføretak og følgeleg er ein næringsbil. Dog er bilen kjøpt på ein "Forbrukerkjøpskontrakt", men som næringsdrivande kjem ein vel inn under kjøpslova og dermed ingen reklamasjonsrett...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke bilen blir behandlet usedvanlig dårlig så bør det ha lite for rustgaranti å si om den er næringskjøpt eller ei.

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor biler som er kjøpt i næringsøyemed har dårligere garanti enn de som er kjøpt som privatperson.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider