Finepix Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Noen som har noen erfaringer? Finner bl.a et sett hos mobilsentrum: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=204328862&n=517794899&pn=517795268 Noen som har prøvd det? Noen som vet om andre typer til overkommelig pris? -trenger bare for to dører, men det må være med fjernkontroll! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Hvis du skal ha alarm, så kan du jo kjøpe denne og så koble Defaalarm med fjernkontroll til det? Vil ha fjernstyrt sentrallås på bilen jeg og, så hvis du finner en bedre løsning, så post den her :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unzetzebeep Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 bruker DEFA 821xg alarmen selv. X=startsperre g=sensor som "hører" knuselyd fra glass. denne er koblet til det orginale sentrallås anlegget i en audi 100 csq 1987 mod. hadde en golf2 en gang som jeg koblet med defa drivere i dørene. funka bra så lenge jeg hadde bilen (ca 1,5 år) defa anbefales fordi det er mest robust og lett å koble alamen koster ca 2300.- + 200.- pr driver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Defa er en mulighet ja, men jeg hadde defa alarm på en annen bil, og den var det littt trøbbel med til tider... Tror jeg har en slik alarm liggende ennå, kanskje jeg må se etter....- noen som har peil på å koble slike? En sånn er jo en mulighet også: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=31 Da trenger jeg jo bare et par drivere i tillegg, og tar jeg ikke helt feil har jeg noen sånne liggende også...:) Må visst lete litt...:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Finepix En sånn er jo en mulighet også: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=31 Da trenger jeg jo bare et par drivere i tillegg, og tar jeg ikke helt feil har jeg noen sånne liggende også...:) Blir vel bare enda dyrere enn den du linka til først da? Går vel an å kjøpe den og ikke bruke alle låsene? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by zoom Blir vel bare enda dyrere enn den du linka til først da? Går vel an å kjøpe den og ikke bruke alle låsene? Joda, men mobilsentrum-produkter er ikke kjent for sin høye kvalitet da...:D Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fant igjen Defa alarmen. Såvidt jeg kan se mangler bare fjernkontrollen, og bruksanvisning/koblingskjema... Noen som vet hvordan denne skal kobles, og evt stilles inn? -eller enda bedre, har en bruksanvisning/koblingsskjema jeg kan kopiere? Modellbetegnelsen er etter det jeg kan finne ut "700X" Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Finepix Noen som vet hvordan denne skal kobles, og evt stilles inn? -eller enda bedre, har en bruksanvisning/koblingsskjema jeg kan kopiere? Modellbetegnelsen er etter det jeg kan finne ut "700X" [/b] Står jo litt her, kan søke fram bilen og sånt. Men hvis du skal ha på porchen, så sliter du, den sto ikke på lista.. Mulig de har noe hvis du mailer de? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg