Gå til innhold

10% mer hestekrefter for 99,- Knalltilbud på tuning modul!

Ranger emnet


opel freak

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som kan stoppe dette her som er lurium innenfra og ut?

Jeg skjønner ikke hvordan folk biter på dette her hver bidige gang. Selgeren tjener seg utrolig mange kroner på dette her fordi mange tenker at "det er bare en hundrelapp" men det har nok blitt mange hundrelapper for selgeren...

 

Ingen som har konto på QXL som kan sette slike til veggs for en stund?

 

http://www.qxl.no/pris/bil-mc-bat/deler-tilbehoer/biltilbehoer/styling-tuning/10-mer-hestekrefter-for-99-knalltilbud-paa-tuning-modul/v/an582022274/lt4/#questions

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke æ ska bestille dette til Passelaten jeg, tror det kommer til å bli kjempebra, siden det er forgasser på den, å det er bedre enn på nyere biler, det har jeg hørt fra mora til en kompis av ei venninne. ;)

tror dere det blir bra? =P

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver "BLIR DU IKKE FORNØYD KAN DU RETURNERE PRODUKTET OG FÅ TILBAKE PENGENE

Gjelder innen 14 dager etter ditt kjøp. Modulen må fremstå som ny og ubrukt. "

 

vel, motsigelser det der..

 

like mye svindel som de som selger magneter man fester på bensinslangen for å "rydde opp" i bensin-molekylene! Nei kjøp heller et luftfilter og få 1 hk mer og jalla lyd i samme slengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har montert 3 slike. så nå har suzukien min 91hk, isteden for 70hk original, og er rett og slett blodtrimmet. og det for bare 300 spenn... beste kjøpet noen sinne :P anbefales på det sterkeste....

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste disse boksene gjør er å fortelle styrehjernen at det går litt mer luft igjennom lmm enn det egentelig gjør, så den skal gi litt mer bensin...

 

 

men som granada3,0GL sier... det er snakk om en motstand til 2-3 kr... og og hvorvidt de gir noem merkbar effekt er forskjellig fra bil til bil, kommer an på hvor optimert injectionen er i utgangspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit jeg.

Velger å se på det som en ekstra avgift/beskattning på dumskap.

Men det er jo litt trist at enkelte går fem på, og skryter av at dem har "trimmet" bil etterpå.

Synes egentlig ikke det er greit. En ting er at vi (de fleste her på BF) er av den mer praktiske sorten, og blir ikke lett lurt av sleggefett og gule overledninger, men jeg tror vi fort gjort kan bli lurt på andre måter. Det kan være div tjenester, eller andre ting som vi kan lite/ingenting om.

 

Hvis jeg var fullstendig grønn på bil tror at jeg selv ville gått på det.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bevist at dette faktisk virker litt på de fleste biler, og antagelig like mye som sportsfilter som veldig mange har tiltro til. 5-20hk er bare morsomt! Den motstanden lurer hjernen i bilen til å tro at innsugsluften er kaldere enn reelt og motoren kompenserer med mer bensin. Lambdasonden korrigerer ikke ved fullt gasspådrag.

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår