Gå til innhold

Modding av stiga snowracer

Ranger emnet

Hal72

Anbefalte innlegg

Noe sånt:D Ser ut som det er sveise på framdel av sykkel. Er hvertfall sykkelratt og gaffel. Også få på noe sette med rygg (Harlye aktig) kan bli rått:D

http://3.bp.blogspot.com/_BrREbCGtbso/SYRSpif2zMI/AAAAAAAAAcM/qqz9U-eUS1Y/s400/GT001.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_BrREbCGtbso/SYRSm2aFOAI/AAAAAAAAAcE/ECnr4PRWzlM/s400/GT003.jpg

Haha, min var kliss lik, enest at jeg hadde lavere styre og senka bakstussen litt etter å ha slått magen til blods etter misslykka superman's

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, min var kliss lik, enest at jeg hadde lavere styre og senka bakstussen litt etter å ha slått magen til blods etter misslykka superman's

har du noen bilder Hansien!?

og Hansen89. har du bygd den ferdig, hva gjorde du med sete?

har kjøpt blåe strobe lys, tenkte jeg kunne ha de på hver side foran i tillegg til hvit front lys i midten:

!BO5MGE!B2k~$(KGrHgoH-CwEjlLlwwEDBJw9,GEWyw~~_35.JPG

har også endt opp med et båt ratt. ikke så superkult, men ikke for stort og tåler jo vann/fukt:

!BZzCIrw!Wk~$(KGrHgoOKkUEjlLmTeZqBKob2cJl,Q~~_35.JPG

takk for tips for intersport. skal sjekke med flere sportsbutikker. men er king size jeg vil modde. er jo helt sykt at julehefter,planter osv.. har kommet i butikken men ikke akebrett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du ikke flyger over styret når du kræsjer så kjører du ikke fort nok :P

Men hadde mitt Hamax brett i 8 år nesten og den eneste skaden var at den sprakk litt foan. Og eg kræsjet i værre ting en tree siden vi holdt på i stengte gater :) Autovern, betong blokker og betong "gjerder" Ingenting var som å flekke Stiga guttene i svingene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul video og gleder meg til snøen kommer nå.

Men skal som sagt ikke ha sykkelstyre og får heller lage en snowbike/SMX når guttungen blir litt større.

Men til de som har en stiga, er det ikke flere tynne striper under meiene som man kanskje kunne lagt voks i. hadde jo vært kult med noe med bedre gli. men får vell ikke tak i korte og brede nok slalom/twin tip ski. så tenkte kanskje man kunne lage litt bedre såle med å fylle på litt voks under meiene.

Lurer fremdeles på hvordan jeg skal gjøre sete. kanskje jeg bare bygge litt opp det orginal setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kompis fant ut at vi skulle gjøre noe med snowracerne våre. og siden snøen laver ned så var det bare å kjappe seg:)

på min skrudde jeg av styre og forhøyet det med en jern stang, så skrudde jeg et bmx stem og styre på.

setet forhøyet vi med en trekloss under. men setet ble senere skrudd av.

bremsen og all plastikk ble selfølgelig også skrudd av.

jeg har desverre ingen bilder av de siden begge knakk etter to dagers med intens hopping og herjing:D

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd at du ikke har bilde. men må vell være bedre å bygge om en bmx hvis man skal hoppe og stunte. rammen på en bmx tåler jo litt mer vil jeg tro.

skal mer ha komfort og fart. kommer uannsett ikke til å hoppe så høyt når jeg har fått satt på alt av batteri, lys, ratt osv..

fant et lite mopedbatteri fra biltema som kunne legges på siden så da er det løst også. mangler bare selve snowracern nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider