Hansien Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Noe sånt:D Ser ut som det er sveise på framdel av sykkel. Er hvertfall sykkelratt og gaffel. Også få på noe sette med rygg (Harlye aktig) kan bli rått:D http://3.bp.blogspot.com/_BrREbCGtbso/SYRSpif2zMI/AAAAAAAAAcM/qqz9U-eUS1Y/s400/GT001.jpg http://3.bp.blogspot.com/_BrREbCGtbso/SYRSm2aFOAI/AAAAAAAAAcE/ECnr4PRWzlM/s400/GT003.jpg Haha, min var kliss lik, enest at jeg hadde lavere styre og senka bakstussen litt etter å ha slått magen til blods etter misslykka superman's Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tufte Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 man får kjøpt dem nå også: http://www.intersport.no/Product/235400(BC_5)/stiga-snowracer-rattkjelke/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Haha, min var kliss lik, enest at jeg hadde lavere styre og senka bakstussen litt etter å ha slått magen til blods etter misslykka superman's har du noen bilder Hansien!? og Hansen89. har du bygd den ferdig, hva gjorde du med sete? har kjøpt blåe strobe lys, tenkte jeg kunne ha de på hver side foran i tillegg til hvit front lys i midten: har også endt opp med et båt ratt. ikke så superkult, men ikke for stort og tåler jo vann/fukt: takk for tips for intersport. skal sjekke med flere sportsbutikker. men er king size jeg vil modde. er jo helt sykt at julehefter,planter osv.. har kommet i butikken men ikke akebrett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 TØFT!! abbonere på* Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Haha, merker jeg ble inspirert her. Dette virker jo helrått :D Selv mener jeg Stiga først kommer til sin rett når det henges etter en bil :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 (endret) http://www.norskdesign.no/industridesign/north-legion-merc-snow-moto-cross-smx-article2963-287.html kansje litt i dyreste laget..10 990,- http://www.northlegion.com/shop/ Endret Oktober 9, 2009 av Figgi Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 http://www.videojug.com/webvideo/how-to-build-a-gt-snow-racer-with-bmx-handlebars Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Dette lir tøft men foretrekker selv klassisk Hamax plast. 2 styreski og lavere tyngdepunkt = killer i smale svingete nedoverbakker :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ja helt til du møter et tre. Da får du treet i trynet pga. altfor tynn og dårlig plast. Har ikke telling på hvor mange slike jeg har hatt opp igjennom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Vist du ikke flyger over styret når du kræsjer så kjører du ikke fort nok :P Men hadde mitt Hamax brett i 8 år nesten og den eneste skaden var at den sprakk litt foan. Og eg kræsjet i værre ting en tree siden vi holdt på i stengte gater :) Autovern, betong blokker og betong "gjerder" Ingenting var som å flekke Stiga guttene i svingene hehe Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 kul video og gleder meg til snøen kommer nå. Men skal som sagt ikke ha sykkelstyre og får heller lage en snowbike/SMX når guttungen blir litt større. Men til de som har en stiga, er det ikke flere tynne striper under meiene som man kanskje kunne lagt voks i. hadde jo vært kult med noe med bedre gli. men får vell ikke tak i korte og brede nok slalom/twin tip ski. så tenkte kanskje man kunne lage litt bedre såle med å fylle på litt voks under meiene. Lurer fremdeles på hvordan jeg skal gjøre sete. kanskje jeg bare bygge litt opp det orginal setet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 jeg og en kompis fant ut at vi skulle gjøre noe med snowracerne våre. og siden snøen laver ned så var det bare å kjappe seg:) på min skrudde jeg av styre og forhøyet det med en jern stang, så skrudde jeg et bmx stem og styre på. setet forhøyet vi med en trekloss under. men setet ble senere skrudd av. bremsen og all plastikk ble selfølgelig også skrudd av. jeg har desverre ingen bilder av de siden begge knakk etter to dagers med intens hopping og herjing:D Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 synd at du ikke har bilde. men må vell være bedre å bygge om en bmx hvis man skal hoppe og stunte. rammen på en bmx tåler jo litt mer vil jeg tro. skal mer ha komfort og fart. kommer uannsett ikke til å hoppe så høyt når jeg har fått satt på alt av batteri, lys, ratt osv.. fant et lite mopedbatteri fra biltema som kunne legges på siden så da er det løst også. mangler bare selve snowracern nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Spennende prosjekt, blir nok knall!:D Vi kjørte med en Hamax etter båt i 40 knop, Var ikke akuratt kjedelig det eller, men var vanskelig og holde fast i rattet, måtte som regel holde i ramma fremme! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 god ide med kopp holder. men kanskje enda bedre med et rom til en termos under setet heller noe. Du MÅ da lage en holder for termos under setet, og få den til å se ut som en NOS flaske!!!! Er jo kort og godt et must på en sånn mod ;) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg