Hal72 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 vinteren gikk alt for fort men flytting og mye jobbing. jeg må få sveise hjelp av en kompis også så skjønte at jeg ikke rakk å gjøre den ferdig mens det var snø. skal legge ut bilder så fort jeg begynner igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Har et prosjekt på gang jeg å, med min snowracer ;)Skal lakkere den Kawa grønn, montere lys, forlenge ratt, bytte sete og ratt :) Tenkte jeg skulle prøve å få montert et lite båt eller trsktor sete på min? Hva trur du om det? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Skjer det noe her, eller? Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 beklager men går super treigt. han som skulle hjelpe meg med å sveise har vært bortreist og nå har jeg fått hjelp av noen andre. skal legge ut noen bilder snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Snart vinter igjen nå... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Steik for noen rattkjelkeUNGER! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg