Gå til innhold

bass og trykk

Ranger emnet

Läkerol

Anbefalte innlegg

hei, skal kjøpe anlegg til min Audi a3, men har litt lite penger i kassa ettersom jeg nettopp har kjøpt bilen..jobber akkord nå for harde livet for å få råd :p

Men tilbake til poenget..alle sier at en Audi a3 ikke trenger noen særlig stor motor siden det er en så liten bil, er det da så og si det samme med anlegget og bassen..at jeg ikke nødvendigvis trenger ett så forferdelig kraftig basselement/ferdigmontert kasse til å få trykk i ryggen? Jeg ser på tre pakker, har ikke peiling på anlegg selv, så støtter meg på selgerpakker ;) ...

http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=145&products_id=1742

http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=5398&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

eller.. http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4672&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

Har også tenkt å legge inn litt penger i en skikkelig penger som står i stil til bilen: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=6644&katid=205&mid=m436&id=&vn=736

..er det noe "tess" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så synd, er når butikkene setter sammen pakker, og skal gjøre det billig for kunden, så er det på bekostning av noe.

RF pakka låter dårlig, og har alt for liten forsterker.

MTX pakka har med 6x9, som etter min mening bare er bortkastet, og vil gi dårlig lyd sammen med en sub baki, forsterkeren er også i minste laget.

JBL pakka har også alt for liten forsterker.

Det beste er å si hvor mye penger du er villig til å bruke...

Spilleren du linker til er bra, men hva har du av høyttalere FORAN i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så synd, er når butikkene setter sammen pakker, og skal gjøre det billig for kunden, så er det på bekostning av noe.

RF pakka låter dårlig, og har alt for liten forsterker.

MTX pakka har med 6x9, som etter min mening bare er bortkastet, og vil gi dårlig lyd sammen med en sub baki, forsterkeren er også i minste laget.

JBL pakka har også alt for liten forsterker.

Det beste er å si hvor mye penger du er villig til å bruke...

Spilleren du linker til er bra, men hva har du av høyttalere FORAN i bilen?

Ja, de må jo sette ned på noe..det skjønner jeg..men lett å gå for en slik pakke, men takk for at du gadd å se på det ;)

Høyttalerene har jeg tenkt å vente med, har gode "nok" høyttalere der fra før..viss ikke de er helt rassa av forrige eigere, sant nok..

Du har ihvertfall en 2004-modell, så da har du 6,5" foran og bak. Helt kurant å sette sammen en pakke til bilen din som faktisk passer, bare å si en pris og... siden du lufter idéen om en mindre sub, er det da for å spare penger eller plass?

Jeg har tenkt å legge meg på en prislapp mellom 5-6 eller 7-8 alt ettersom hvordan det ser ut til slutt..dvs om jeg får bass, forsterker, fronthøyttalere og spiller til 7-8..eller bass, forsterker, fronthøyttalere og spiller+kabel og andre småting som spillerfeste til 5-6..

Mindre sub er pga at jeg ikke er den type person som liker at bagasjelokket rister slik at hele byen kan høre det.. Jeg vil bare ha en sub som kan sette stemning i bilen med trykk i sete, samtidig som man ikke presser den til ett evt sprengt anlegg :cruising:

Lenke til kommentar
Del på andre sider