Einar Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Her er ei gruppe på facebook som jeg håper dere vil kikke litt på og evt gi deres tilbakemeldinger http://www.facebook.com/group.php?gid=268032615084 Kom med meninger, inviter med mer, politisk retta, men fra en bilentusiast og hvermansens perspektiv... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 YEYE! Din første medlem... Advarer om sterk ordbruk fra min side om jeg begynner å diskutere politikk. For det er FAEN så mye som irriterer meg. Det partiet Norge trenger eksisterer ikke. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Det gjør ikke det, hva man skal gjøre med det erspørsmålet, starte sitt eget... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Du partiformann, jeg nestleder. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Deres første velger her ;) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Er det ikke bare lettere å flytte til f.eks russland? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Er det ikke bare lettere å flytte til f.eks russland? Ja bare flytt du, ta med deg jensern og gjengen i samme slangen da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg