RallyJoe Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Hei. Lurer på om jeg skal selge/bytte bilen min og kjøpe en Pickup eller varebil. Gjærne Caddy Pickup men klar for alt av forslag. (Skal ha crosser bakpå eller inni bilen) EU godskjent i Juni. (Listene som ikke er på bilen på bilde sitter på nå) Alt orginalt av matter og div følger med. *Nytt eksosanlegg *Takluke *Hengerfeste *Nye felger i sommer med veldig fine dekk. *NYTT anlegg. Monteres i dag og justeres av BRL i Sverige.(kan evt selges utenom) *98% rustfri. *Understelsbehandla *Nylig byttet olje og oljefilter * Kunn gått 140 000km av gammel dame som bare hadde brukt den når det var fint vær. *Orginale baklykter følger med, sitter på sota blinkers og baklykter nå. *Nye rally (Hella) lykter i fronten. *Nyoverhalte bremser foran og bak med nye bremserør osv. *Strøkent brekk. *Bilen er strøken inni. Satt på setetrekk og div Sparco stash for og spare det orginale interiøret. *Nye vidusvisker med mer...som jeg ikke husker i farta. Kontakt meg på mobil, mail/msn eller PM her på forumet. Interissert i det meste man kan kjøre med, bare jeg får med crossærn. Evt golf 1,8.... Mob: 47361297 Mail/msn: Joel_719@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyJoe Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Vil helst bytte. Men kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 begyner med 6-7lapper åssen motor er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyJoe Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Sitter i en 1.3 med powerfilter. Toppfart 155km/t. Nesten nye dekk på nye felger så sitter bra. Har bud på 12 lapper, men han må bare skaffe litt mere penger, (selge annen bil). Så noen som har penger så er det bare og kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg