xxx4 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Damn dere er sutrehuer, spillet kommer til å bli bra det da, bare vent, dere kommer til å spille det i flere år fremover! Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 " Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Med vennlig hilsen CDON.COM " Så kan spillet komme i posten før release altså? :) Hadde ikke gjort noe for min del, nå som jeg begynner å bli syk ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 hmm ser ut til at cdon har begynt å sende ut spillet idag ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 hmm ser ut til at cdon har begynt å sende ut spillet idag ;) Neeeeeei!!! Det er jo ikke lov, jeg som ikke har bestilt det. :( Synd det ikke blir Audi S2 med da.. Hadde vært digg!! :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 gleder meg til første mann kommenterer over hvor skuffa han er over det! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 gleder meg til første mann kommenterer over hvor skuffa han er over det! Ja hadde ikke vært forhåpningsfull jeg heller hvis jeg spilte med joystick istedenfor ratt og pedaler ^^ Men du er vel en av de som ligger bredt fra side til side i forza uten ratt og pedaler og tror at det er et bra spill :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Sier ingenting før jeg har prøvd det selv, mange av di videoene som er på nettet er jo opptak med mobilkammera av tven. Nå har jeg selv utstyret i orden til spillet kommer og gleder meg til å teste (46"led tv, 5.1lyd og logitech gran turismo ratt og pedal sett). Personlig liker jeg ikke å sitte inni bilen å kjøre, men sitte helt forann(om dere forstår). Men ja, det burde vært flere biler, og det blir litt dumt at det er snørr og førti forskjellige impreza og Skyline modeller. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Ja hadde ikke vært forhåpningsfull jeg heller hvis jeg spilte med joystick istedenfor ratt og pedaler ^^ Men du er vel en av de som ligger bredt fra side til side i forza uten ratt og pedaler og tror at det er et bra spill :partyon: Burde ikke et spill av Gran Turismo (og Forza for den del) sitt kaliber være like bra med både kontroller som med ratt og pedaler? Ratt og pedaler er en smakssak, og det er ikke det som har noe å si om spillet er bra eller ikke. Det er rett og slett fordi begge deler bør være mulig og like bra. Har man ikke råd til et godt ratt så skal jo spillet fortsatt være like bra? :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Å så er det jo slik og Hoccy, att ikke alle greier å bruke begge deler. Noen får det til med ratt å ikke kontroller, noen er stikk motsat. Vi kan være glad begge seriene finnes. GT5 blir vel kanskj litt som FM3, att det ikke føles ferdig. Det blir vel mye kos lell på gutta som skal sitte timesvis tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Burde ikke et spill av Gran Turismo (og Forza for den del) sitt kaliber være like bra med både kontroller som med ratt og pedaler? Ratt og pedaler er en smakssak, og det er ikke det som har noe å si om spillet er bra eller ikke. Det er rett og slett fordi begge deler bør være mulig og like bra. Har man ikke råd til et godt ratt så skal jo spillet fortsatt være like bra? :D Nei.. Hvis alle physics og alt er på professional så skal det være som å kjøre en ekte bil. Påstår du at du har den samme kontrollen over bilen din med en kontroller som du har med et ratt? Uansett, snart sitter vi med spillet i maskina og gunner på! Dere som gråter over styling og slik er kanskje ikke det segmentet GT5 er egna for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Nei..Hvis alle physics og alt er på professional så skal det være som å kjøre en ekte bil. Påstår du at du har den samme kontrollen over bilen din med en kontroller som du har med et ratt? Nei? Det eneste jeg påstår, er at hvis du sammenlikner spillene kontroll mot kontroll, og ratt mot ratt, bør forskjellen være den samme :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Nei? Det eneste jeg påstår, er at hvis du sammenlikner spillene kontroll mot kontroll, og ratt mot ratt, bør forskjellen være den samme :D Ja jeg skjønner hva du mener, men jeg mener bare at hvis man klarer å kjøre som en gud med kontroll så er spillet for lett ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Nei..Hvis alle physics og alt er på professional så skal det være som å kjøre en ekte bil. Du mener det ja? Kjørt bil i det virklige liv eller?:D Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 (endret) Spillet tilpasser seg etter hvilken kontroll du bruker, hadde det ikke gjort det ville det vært for vanskelig for de fleste å kjøre med stikke på full-sim-modus eller hva de kaller det. Forza 3 er et fint eksempel på dette, en bil som overstyrer helt vilt når jeg bruker MS-rattet kan gå som på skinner når jeg bruker stikka. Og jeg er ikke spesielt god med stikke. Helt åpenbart foregår det en del bakgrunnshjelp når du bruker stikke, mens med ratt er det helt nådeløst. Nesten så man må slå på stabilitetskontroll. Det skal dog sies at det rattet som kjent er ekstremt råttent. ;) GT5 Prologue er derimot mye lettere å kjøre med ratt enn med stikke, noe som tilsier at kontrollen kanskje er mer realistisk der. En ekte bil ville nok også vært vrien å styre i 200+ med en håndkontroller som bare har ca 2cm "lock to lock" i mangel av et bedre uttrykk. PS: Angående panser cam på standardbilene, damn!! Ser ut som vi fortsatt må velge mellom å ligge på bakken eller sitte på taket som Mr.Bean. På alle disse årene har de ikke engang klart å få med et kamera som i det minste er i riktig høyde. *Grynt* Endret November 19, 2010 av Pellick Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Helt åpenbart foregår det en del bakgrunnshjelp når du bruker stikke, mens med ratt er det helt nådeløst. Nesten så man må slå på stabilitetskontroll. Det skal dog sies at det rattet som kjent er ekstremt råttent. ;) Det jeg mener ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg