xxx4 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Turn10 sa jo før forza3 kom at det var lagt til noe hjelpemidler på stikka iforhold til ratt, så det er riktig det at det er forskjell på dem. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Ok kommer jo skuffelser som perler på en snor for tiden, virker som de tenker mest på japse biler. De har jo ikke reventon heller ikke en eneste bmw e30 noe jeg syns er idiotisk siden det er en av de mest ikoniske bilene til bmw (for den saks skyld mangler bmw m535 å) hadde forventet bedre en det siden det er over 1000 biler. :confused: det er de bilene jeg ser nå som jeg savner stort.... ja og etter hva man ser av videoer så høres bilene elendig ut + lyden fra dekkene er jo helt på bærtur. er egentli en Forza hater bare pga jeg hadde så store forventninger men no starter jeg å angre på at jeg ikke kjøpte xbox + forza for 1 år siden Reventon, virkelig? En bil det har blitt produsert 20stk av som egentlig bare er en Murcielago. Kan ikke si at jeg kommer til å suttre for dens fravær. :doh Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Damn dere er sutrehuer, spillet kommer til å bli bra det da, bare vent, dere kommer til å spille det i flere år fremover! Når et selskap har brukt så lang tid på å utvikle et spill og når et selskap har gitt ut ufulstendig informasjon BARE for å få litt ekstra reklame/overhyping av produktet sitt så ser jeg min rett til å sutre litt. Selvfølgelig kan spillet være rått når man sitter i det rette elementet. Men det er HVA som har blitt sagt som nå skuffer. Ja hadde ikke vært forhåpningsfull jeg heller hvis jeg spilte med joystick istedenfor ratt og pedaler ^^ Men du er vel en av de som ligger bredt fra side til side i forza uten ratt og pedaler og tror at det er et bra spill :partyon: FAAAANBOOOY. Og det der er en saklig kommentar? Jeg gleder meg til de første brukeranmeldelsene av spillet kommer så vi får se spillets reelle karakter! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Når et selskap har brukt så lang tid på å utvikle et spill og når et selskap har gitt ut ufulstendig informasjon BARE for å få litt ekstra reklame/overhyping av produktet sitt så ser jeg min rett til å sutre litt. Selvfølgelig kan spillet være rått når man sitter i det rette elementet. Men det er HVA som har blitt sagt som nå skuffer. FAAAANBOOOY. Og det der er en saklig kommentar? Jeg gleder meg til de første brukeranmeldelsene av spillet kommer så vi får se spillets reelle karakter! Ja :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Ringte med Gamestop i dag siden jeg har reservert spillet igjennom dem. Da får jeg meg en aha opplevelse. Dem har spillet i butikken, men kan ikke selge det før 24.november. JAHA... Trodde dem burde bare få solgt spillet fort som fy. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Flere grunner til dette. 1. Du kan risikere å bli bannet fra nettverke grunnet spilling før tiden. 2. Dem kan få så det svir på fingrene om dem sender ut spillene før tiden. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Jeg gleder meg til de første brukeranmeldelsene av spillet kommer så vi får se spillets reelle karakter! Her er en slags anmeldelse av spillet noe trist lesing, spesielt med forskjellene på standard å premium bilene. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Her er en slags anmeldelse av spillet noe trist lesing, spesielt med forskjellene på standard å premium bilene. Synes det var jævlig positiv lesing jeg, fysikken får jo uendlig med skryt! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Leste igjennom den der jeg også, fint at de setter fokus på fysikken som tross alt er det viktigste i en simulator. Kikka også på screenshotsa han hadde lagt innn og leste litt om det. Det virker som om PD har lagt stor vekt på det også, siden du kan legge ukomprimerte bilder over på en minnepenn. Det er jo det mange andre spill har slitt med, at bilder blir komprimert når man laster de opp på nettet. Er fremdeles et stort minus at det er forskjell på kvaliteten på bilene, men de har vel jobba mest med fysikken. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 ikke imponert over lyden...håper de er bedre irl når man sitter med det i stua selv enn på denne videon...syns spillet såg drit ut på denne video Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 da er jeg klar for å prøve GT5 ;) noen som har fått det? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Nei.. Hvordan var det?! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Våknet idag , fant GT5 i postkassa mi !! Logitech Driving force GT er innkjøpt inntil G27 kommer på lager igjen .. Jeg sier bare FY FAEN FOR ET SPILL !! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 (endret) ikke imponert over lyden...håper de er bedre irl når man sitter med det i stua selv enn på denne videon...syns spillet såg drit ut på denne video Mannen har jo brukt videokamera for å filme dette... HALLOOO??:shake Sorry men, jessufader at d går ann å komme med sånne kommentarer. Her er nå en med bedre videokvalitet, men uten ingame lyd... http://www.youtube.com/watch?v=Ia8P3B33rzs Endret November 20, 2010 av Jahny Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 ser jo det da...som jeg skrev vist du kan lese så er det sikkert beire irl.... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg