xxx4 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Nice :D Pøs på med bilder for oss som ikke har spillet :S Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Ser bedre ut irl på tvn btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 More pics!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jupp. Mer bilder! Kult med masse røyk :) Jeg lurer. Kan man designe logoer og sånt selv slik som i FM3? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 (endret) Driver å tar bilder. Tar litt tid ;) Man kan ikke modde egene logoer og slikt.. FM3 knuser GT5 på utseendemods osv. Veldig få biler som kan byttes støtfanger på. Stortsett alle kan ha en spoiler, slik som i GT4. Man kan ikke bytte felger på Standar-bilene heller .. Endret November 22, 2010 av Olaa1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 flere bilder :D Premium: Lambo Gallardo LP 560-4 på Ringen Nissan Silvia S15 4 Gire ut av Followthrougen på Top Gear Test Track Standarbil: Ford F150? eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 (endret) Se på bildet av Forden i full størrelse, så skjønner dere hva jeg mener om kvaliteten på standarbilene. Endret November 22, 2010 av Olaa1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 høhøhøhøhøhøhøhøh Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Den røyken så rimelig grå ut, sikker på at du ikke har blåst motoren? :D Tøft å kunne bytte eksos, det hadde jeg egentlig ikke trodd skulle gå an :) EDIT: Grafikken på den standardbilen hadde vært akseptabel for ti år siden, får lyst til å le meg ihjel! :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Haha, de standard bila ser jo ikke ut for alt i verden. Velkommen til 1999! Spille dette spillet på min gamle Standard DEF TV jeg så ser det kanskje litt bedre ut. Menneh, trur vi må lage GT5 mediatråd jeg. Jeg får spillet i morgen. Så da får jeg prøve photo greia. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toredl87 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Fikk GT5 i posten i dag :) Spørsmål.. Etter at jeg starta spillet, lagde en profil, og tok lisensen for B klassen, og skulle til å delta i løp, så blir jeg bedt om å lage en sjåfør på My Home siden, dette gjorde jeg, dermed trykka jeg på ett løp, måtte velge den sjåføren, dermed start, men så starter jo løpet med at AI kjører bilen min istedenfor meg selv, så jeg får ikke kjørt i det hele tatt jo :( wtf? Siter -84` Corolla GT-S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Gleder meg som en unge, har nå bestilt Signature Edition! :) Synd det bare er midt i eksamensperioden spillet kommer ut. Noen som bruker G25/G27 her når de kjører forresten? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Fikk GT5 i posten i dag :) Spørsmål.. Etter at jeg starta spillet, lagde en profil, og tok lisensen for B klassen, og skulle til å delta i løp, så blir jeg bedt om å lage en sjåfør på My Home siden, dette gjorde jeg, dermed trykka jeg på ett løp, måtte velge den sjåføren, dermed start, men så starter jo løpet med at AI kjører bilen min istedenfor meg selv, så jeg får ikke kjørt i det hele tatt jo :( wtf? Du må velge A-Spec ;) På B-spec er man manager/pitleder for en sjåfør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Gleder meg som en unge, har nå bestilt Signature Edition! :) Synd det bare er midt i eksamensperioden spillet kommer ut. Noen som bruker G25/G27 her når de kjører forresten? Bruker G27 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Kjøpte du det nytt eller brukt? Har tenkt å se litt på finn og sånn, prøve å begrense budsjettet litt... :D Hørte at GT5 støtter clutch, forresten? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg