arnfinme Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Noen som har et bra drift-setup til meg? Jeg er helt amatør på å drifte, og gidder ikke prøve å lære før jeg veit jeg har en bil som er driftbar... Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Sorry å måtte tråkke dere spill nerder på tæra men dette er seriøst største dritt spillet jeg noen gang har prøvd!.. Jeg har lenge sagt at GT5 er dritt ettersom jeg lasta ned prologuen.. og sa mye dritt om det der og da.. sa også at jeg aldri skulle kjøpe det! MEN!.. dum som jeg er.. så bruker jeg 500spenn på å kjøpe nå dette spillet.. jeg bruker i tilleg 3 timer og 600spenn på å bygge meg playseat, jeg kobler opp dolbysorrund på setet og sitter bare 1m unna 50" tv skjerm.. kunne det blitt bedre?? JA!!! Om det forbanna drittspillet ikke hadde fysikken til et 20år gammalt bilspill og Lydopplevelsen tilsvarte sprengte høyttalere på en volvo 240 fra halden! jeg mener.. HVORDANgår det an åbruke så mange mill, og år på å bygge et spill der alle biler høres ut som trimma 2taktere? INGEN av bilene som har fet eller reel lyd. selv med dolby får du ikke utnytta hverken bass eller sjokk! se på LFS! kobler jeg opp samme her så rister alt i hele rommet mitt når bilen står på tomgang! For da å ikke nevne kjøringa på Snø og grus! OMFG! på snø. bob bob! bilens bevegelser er fulstendig feil om det skal være at den bilen blir kjørt med ispigger når det kommer til gruskjøring så vil jeg ikke engang NEVNE det! spillet var så gøy at jeg spilte det i hele 2 timer før jeg ga helt faen og stakk ut å kjørte virkelig bil på virkelig snø i stedet! Noen som vil kjøpe Ramme, spill og G25 for 3.000kr? Følger ikke med sete! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Mye skulle du hatt for bare spillet da? Og hva er det som er i bakgrunnen på siste bildet? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 hjelper meg ikke noe å selge bare spillet. vil helst selge komplett så jeg blir kvitt rakklet ;) er en rør/trial bil Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Du selger ikke bare G25 da, Robert? :D Tørke etter disse rattene i landet nå.. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Noen som har en Volvo 240 de vil bytte? :D Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Noen som har en Volvo 240 de vil bytte? :D Jeg har en. Hva vil du bytte? Jeg har også en Audi quattro 82, Cobra 427 66, Ferrari California, Mercedes 190E Evolution II 91 og en haug med andre biler som kan byttes i noe gøy eller flere mot ekstrem biler som F1 eller andre biler som går fortere enn Bugattien rundt banen:) Send gjerne en melding siden jeg ikke følger med her hele tiden:) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Add meg;) mads0211. Har ingen formel 1 bil eller x1 osv desverre.. Har du en Audi quattro 83' og kanskje? Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 eksempler: har en golf 1 gti - Audi Rs6 - Nissan 350z Gt - Dodge Ram etc Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Jeg har 2stk S.vettel Reb bull x2010 om noen har noe annet fint å bytte i evt en farga x1/carbon x1 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvor mange "normale" eller hvilke(n) bil(er) vil du har for 1 x2010? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvor mange "normale" eller hvilke(n) bil(er) vil du har for 1 x2010? :) Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C race mod Nissan GRAN TURISMO SKYLINE GT-R (PaceCar) evt Ferrari F2007 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Rimlig sikker på at jeg har den IMPREZA'en du vil ma, men den er forløpig ikke race modda, skal se etterpå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C race modNissan GRAN TURISMO SKYLINE GT-R (PaceCar) evt Ferrari F2007 Er det sånn at du vil ha, IMPREZAEN eller GT SKYLINE eller F2007, eller IMPREZAEN og GT SKYLINE? Isåfall så har jeg kun IMPREZAEN, ingen annen du vil ha istede for GT SKYLINE da? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 den skyline (pace car), er det den som har lys på taket? hehe :D har en sånn ;) mener den ikke var så dyr på UCD Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg