Gå til innhold

Gran Turismo 5

Ranger emnet

Klemmetsmo

Anbefalte innlegg

Håper at det går an å overføre garasjen og pengene fra Prologuen til GT5 når det kommer. Blir litt greiere når man får en tjuvstart;)

Noen flere som har gjort ferdig alle løpene, inkl. merkeløp?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper at det går an å overføre garasjen og pengene fra Prologuen til GT5 når det kommer. Blir litt greiere når man får en tjuvstart;)

Noen flere som har gjort ferdig alle løpene, inkl. merkeløp?

Jeg har kun igjen et par løp på S-klassen! ;) Og det er de siste eller får man enda fler når de er ferdige?! :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fler løp etter S-klassen nei, men om du går innpå Dealershipen, finner du løp hos noen av bilmerkene. F.eks Audi, BMW, Honda osv. Ikke alle som har det, men de fleste. Ganske enkle løp, siden det ikke er PP-begrensninger, så du kan maxe ut HK, downforce og vektreduksjon.

Man kan ikke lage egne onlinerunder nei:( Blir bare med i et tilfeldig løp.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok i fullversjonen. Spiller uansett ikke så mye nå. Har begynt på GT3(!) mens jeg venter på GT4 som kommer i posten snart. Ble litt lei av å kjøre samme løp om igjen for å få råd til flere biler.

Noen som vet de skal ha GT5 ved release da? Jeg er 98% sikker på at det blir kjøpt, om ikke alle ryktene om snarveier er sanne.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant.. Må vel kjøre litt igjen snart. Spare mere til F2007en;) Tror jeg har en halv mill å gå elns. Noen av dere som har fått tak i den? Husk at dere må klare hele S-klassen før man får kjøpe den;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet rykter om en track-editor til fullversjonen. Etter min mening høres det for godt ut til å være sant, mulig det bare var en oversettelsesglipp, men likevel! Bare tenk på mulighetene hvis dette hadde stemt!

http://www.gtplanet.net/

Det høres for ut til å være sant, men man skal aldri si aldri:)

Isåfall kan flystripa/lekebanen i Forza 3 bare gå å legge seg:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider