Ceraxx Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Hei:) Undres på om noen har spilt dette spillet, å hva er meningen deres? Lurer på om det er verdt pengene?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Har spilt det nå, og det virker utrolig gjennomført og generelt artig. Eneste jeg vil trekke for er at det er veldig amerikanisert og at det er for lite rally. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Har spilt det nå, og det virker utrolig gjennomført og generelt artig. Eneste jeg vil trekke for er at det er veldig amerikanisert og at det er for lite rally. Blitt veldig mainstream, men det er vel poenget til produsentene, for å tjene mest mulig cash. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naxoz Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Syntes spillet er veldig tøft. Det er liksom ikke bare et rallyspill, men så mye mer. Det er ABSOLUTT værd pengene! Kjører for tiden med ps3 kontrolleren, men vurderer sterkt innkjøp av ratt og pedaler:) Kjøp det, du vil ikke angre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Kult spill har kommet ett stykke og åpnet ja det ser ut som jeg har fått alt som kan fås. det er litt ensformig i lengden og du skal kjøre hardt for å få ting til. men det er ett morsom spill og tidsfordriv. blitt noen timer alt og flere blir det. kunne kanskje vært litt mere variasjon. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg