TurboKoi Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Monterte idag Spesial Chip, 968 Dyser og 3"LMM :) Koblet vekk formotstandene da de grønne dysene skal være Høy Ohm fra sukkerbit koblingen, men ville ikke starte.. bare chinna..Hva gjør jeg feil? Prøvde for morro skyld å starte med mostandene, starta den greit. Er det skadelig/farlig å kjøre med formotstander på 968 dyser? På forhånd takk for svar. Siter V O L V O - Vi orker litt vi også:) 1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen) 1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT 1992- Nissan 200SX S13 SOLGT 1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKoi Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Monterte idag Spesial Chip, 968 Dyser og 3"LMM :) Koblet vekk formotstandene da de grønne dysene skal være Høy Ohm fra sukkerbit koblingen, men ville ikke starte.. bare chinna..Hva gjør jeg feil? Prøvde for morro skyld å starte med mostandene, starta den greit. Er det skadelig/farlig å kjøre med formotstander på 968 dyser? På forhånd takk for svar. Noen som vet?? Siter V O L V O - Vi orker litt vi også:) 1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen) 1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT 1992- Nissan 200SX S13 SOLGT 1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKoi Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 fant ut av det..;) koblet feil på viderekoblinga.. men, syns bilen gikk dårligere nå :( daffere..skal sies at jeg kjører med org. BTR,cooler.. Siter V O L V O - Vi orker litt vi også:) 1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen) 1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT 1992- Nissan 200SX S13 SOLGT 1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 du har større turbo og mere ladetrykk håper jeg? med orginal 13c så hjelper ikke det der noenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKoi Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Jo, litt større snurre..Garret TB03.. kjører jeg med org. bensinpumpe så tør ikke å lade all verdens enda..kjører på 1-1,1bar nå..prøver meg litt fram med en Progressive BTRn jeg har liggende..inntil jeg for kjøpt en Linjær 1;1..men må si det er noe som ikke stemmer her.. Siter V O L V O - Vi orker litt vi også:) 1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen) 1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT 1992- Nissan 200SX S13 SOLGT 1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 er ikke bensinpumpa di som begynner å bli litt slapp? min ble stadig litt daffere, men ikke veldig merkbart fra tur til tur. men skjønte at noe var gæli når jeg knapt dro fra et par kompiser med a3 1.6 og astra 16 16v. så en dag dro jeg bilen ut på 3 gir og da stoppa den tvert. gåen bensinpumpe -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKoi Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 er ikke bensinpumpa di som begynner å bli litt slapp?min ble stadig litt daffere, men ikke veldig merkbart fra tur til tur. men skjønte at noe var gæli når jeg knapt dro fra et par kompiser med a3 1.6 og astra 16 16v. så en dag dro jeg bilen ut på 3 gir og da stoppa den tvert. gåen bensinpumpe -Rtbuggie okei :S Sånn kan det gå.. MEN, jeg monterte en Progressiv BTR fra Malpassi nå, fikk justert opp grunntrykket litt og Justerte ladetrykket opp til ca.1,2bar..nå begynner ting å skje;D Merker en del forskjell fra Ecomax med std.dyser. Mer sprut på toppen. Neste blir en stor Alu cooler og 984 eller 910 Bosch pumpe..blir det vel bra:) Siter V O L V O - Vi orker litt vi også:) 1993- Volvo 940 2,3 TurboIC (Bruksbilen) 1992- BMW E34 525IA 24v SOLGT 1992- Nissan 200SX S13 SOLGT 1991- Volvo 940 2.0 TIC SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 En TB03 er vel litt liten til 300hk oppsett til rødblokk? Har du fått sjekket blandingsforholdet? Bilen vil virke litt daff hvis den får allt for mye bensin. men det kan også være at den får for lite. Bredbåndslambda er fine ting;) Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.