Big-Z Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Er dette ett godt eksempel på sjokk kanskje? gutten får sladd og stivner bak rattet..... "dette har ikke skjedd før, hva gjør jeg nå?" Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 har hørt noen snakke om at det var på grunn av diffsperre dette skjedde. men ikke vet jeg. Fin film ditta derre:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Jeg sier bare en ting... n00b! Er det mulig... Og så tatt på fersken og på video og da... Hadde følt meg passe lame hvis jeg var MR2 eieren.. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by S-2000 Jeg sier bare en ting... n00b! Er det mulig... Og så tatt på fersken og på video og da... Hadde følt meg passe lame hvis jeg var MR2 eieren.. du spiller (spilte) vel ikke cs du vel:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Aldri spilt CS nei! Fysjamei!! Skal jeg spille games online må de være cheatfree, og helst så "puberty-raged teen" free som mulig... Men denne "guttungen" som kjører denne MR2'en passet derfor veldig bra med dette ordtaket... Er du ikke enig? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by S-2000 Aldri spilt CS nei! Fysjamei!! Skal jeg spille games online må de være cheatfree, og helst så "puberty-raged teen" free som mulig... Men denne "guttungen" som kjører denne MR2'en passet derfor veldig bra med dette ordtaket... Er du ikke enig? joda, du har rett i det... synes måten du skrev på var veldig cs-like, menmen, lov og ta feil:) EDIT: Kikket i signaturen din og så at du driver å spiller litt andre krigsspill. visste det var noe kjent med måten å skrive på:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 får beskjed om å taste inn brukernavn og passord............................? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hm. den vil ha brukernavn\passord av meg! (når jeg prøver å laste linken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Ny link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 motorn kjem i retur? mulig je er dum.. men je skjønte itte å du mente med det.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 skjønte du ikke det? Motoren kom i retur! Dermed basta Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 "oh shit! oh shit!" Hell i uhell at han "bare" traff den vw'en? Var ikke langt til den stolpen eller den gule bilen.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hadde nok blitt enda mer bråk hadde han truffet Integraen ja... Han hadde derimot fortjent å treffe stolpen... *hihi* Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg