Gå til innhold

Div golf 2 deler til salg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg har bestemt meg for og selge golfen min da selve karosseriet krever litt for mye rust arbeid en jeg gidder når jeg skal bygge bil,, så da selger jeg di delene som er noe og ha

jeg har

90 dører

og en 1.8 liter motor som har gått 180.000 den har også blitt byttet topp på så toppen er spjell ny.

1 rs fanger ( trenger litt jobb)

crystal clear frontlykter

lexus baklykter

info om motoren:

motoren ble kjøpt da min gamle skar seg :/ men jeg har aldri fått tid til og gjøre ferdig bilen så jeg har bare fått prøvd motoren i gata men jeg kan fortelle detta om den..

den er tatt fra en 1.8 golf 2 gl 1989 mod det er en forgasser motor, forige eieren hadde nettop bytta toppen på den så den er helt ny. ifølge trip teller på donor bil har motoren gått 180.000

jeg syntes den funker helt greit men den går litt høyt på turtall men bare jeg kjører ett par ganger rundt i gata så forsvinner det da går motoren akuratt som den skal :) men dere må bare spørre om det er noe mer info dere lurer på

og hvis det er noen andre deler dere måtte lure på så må dere bare spørre

send en pm om dere er intresert

Endret av ames_white

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en 86 mod men selve bilen er ikke til salgs og det var 90 fangere på den som ble kastet for jeg skulle ha rs fanger på den. så nei jeg har ikke smale fangere til den. om ikke jeg husker feil får du kjøpt smale fangere i sett helt nye hos norsk bildele senter for ikke alt for mye :)

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skarru ha for frontlyktene a?

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestemt meg for og selge golfen min da selve karosseriet krever litt for mye rust arbeid en jeg gidder når jeg skal bygge bil,, så da selger jeg di delene som er noe og ha

jeg har

90 dører

og en 1.8 liter motor som har gått 180.000 den har også blitt byttet topp på så toppen er spjell ny.

1 rs fanger ( trenger litt jobb)

crystal clear frontlykter

lexus baklykter

og hvis det er noen andre deler dere måtte lure på så må dere bare spørre

send en pm om dere er intresert

Pris på alt da? trenger ikke lyktene...kan du sende bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider