Gå til innhold

Tips og triks?

Ranger emnet

Volvonifør

Anbefalte innlegg

Morn godtfolk! :)

Nå har jeg akkurat skaffet meg en A4 1.8 Turbo, så da har jeg noen spørsmål.

-Hvor får jeg tak i best men billigst mulig facelift bak og hovedlamper?

-Jeg liker lyden i den originale dumpventilen min, men jeg skulle ønske at den var høyere, er luftfilter den rette veien å gå?

Lurer også på hvor jeg får tak i slik sett som er tilpasset A4 slik at det ikke blir noe tull med lmm.

Billige og bra coilovers, HVOR?

Om det er noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bilen så er det bare å si fra.

Bilen er kliss original, begynner fra scratch.

Takker for alle bidrag med fornuft i :)

Mvh Martin

Vento 1.8 *Solgt

A4 1.8 Turbo *Solgt

Volvo 940, prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morn godtfolk! :)

Nå har jeg akkurat skaffet meg en A4 1.8 Turbo, så da har jeg noen spørsmål.

-Hvor får jeg tak i best men billigst mulig facelift bak og hovedlamper?

-Jeg liker lyden i den originale dumpventilen min, men jeg skulle ønske at den var høyere, er luftfilter den rette veien å gå?

Lurer også på hvor jeg får tak i slik sett som er tilpasset A4 slik at det ikke blir noe tull med lmm.

Billige og bra coilovers, HVOR?

Om det er noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bilen så er det bare å si fra.

Bilen er kliss original, begynner fra scratch.

Takker for alle bidrag med fornuft i :)

Gratulerer:)

Har selv bestillt fra Carparts online å der har dem både facelift front og baklykter;) ellers har jo ebay det meste:)

Kjøp BSR sitt filter kit, plug and play med varmeskjold og nydelig sugelyd;) hehe. Du finner det her http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_28&products_id=89

Du kan kjøpe biltema sin alu resirk eller dra på ebay å finne en billig fra Forge:)

Coilovers får du fra ca 2500 kr levert på døra fra Hottuning på ebay, ellers leverer Parts and retards samme settet til tusing mere;)

Enkle mods er jo: Felger, Senk, toning av ruter, s4/rs4 grill eller fanger, :D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

Har selv bestillt fra Carparts online å der har dem både facelift front og baklykter;) ellers har jo ebay det meste:)

Kjøp BSR sitt filter kit, plug and play med varmeskjold og nydelig sugelyd;) hehe. Du finner det her http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_28&products_id=89

Du kan kjøpe biltema sin alu resirk eller dra på ebay å finne en billig fra Forge:)

Coilovers får du fra ca 2500 kr levert på døra fra Hottuning på ebay, ellers leverer Parts and retards samme settet til tusing mere;)

Enkle mods er jo: Felger, Senk, toning av ruter, s4/rs4 grill eller fanger, :D

Takk :)

Er det noe kvalitet på den fra biltema da? :P

Har tenkt litt på diverse deler fra S4, men ikke sikker enda, får se på lønna :)

Mvh Martin

Vento 1.8 *Solgt

A4 1.8 Turbo *Solgt

Volvo 940, prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider