omicron Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Heisann.Jeg skal ivei å se på en ford mondeo 2001 modell nå ikveld. virker som en kurrant bil å kjøpe utifra annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19181046 er det noen her som har noen invendinger mot at jeg ikke må kjøpe den, isåfall hvorfor? Er det noen spesielle ting/feil jeg må se etter? Med vennlig hilsen Frank Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Så bra ut. Sjekk dører/panser/luker rundt kanten innvendig NØYE for rust Og lytt etter tikke/ramlelyd fra innsug. Noen kan å bruke litt olje, så hvis det er oljekanne i bagasjerommet, og "peilepapir" i motorrommet er det grunn til å være skeptisk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Jeg vet bare at denne lå til salg hos strandveien auto for 1-2 mnd siden. Bildene stammer vel fra den annonsen tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg