Even91 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hei, mopedtiden er snart over, så nå til uka skal jeg se på en 93 mod 520i. 160000 km. Så lurer jeg på hva jeg bør se etter? Hva er kjente feil på disse? Skal visstnok være minimalt med rust. Eneste minus jeg vet om er en bulk i førerdøra. Men den må gå an å bytte :) Også lurer jeg på om de er spesielt dyre i drift, bensinforbruk og delepriser. Og hva er en grei pris? Takker for svar Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Drikker en del bensin ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Yeep de suger suppe ja, kjøpte en 520i før helga nå og ble sjokkert over hvor tørst den var. Drikker en god del mer enn Audien min, som både har firhjulstrekk og større motor. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even91 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Men nå er det vel m20 motor i den 520n du har kjøpt. Mulig m50 bruker mindre? Men den bruker vel ikke så mye over litern på mila? :) Men ingen som har noen tips om hva jeg bør se etter, når jeg skal dra å se på bilen? Er det forresten noen som vet om det er vanos motor? 93 mod m50b20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg