espen56 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hei! Hvor bra kvalitet og hvor lenge vil verktøyet i dette : http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=10_13&products_id=885 settet holde ved normalt bruk. Er det bedre å invistere i skikkelig verktøy nå, eller bare kjøpe biltema verktøy? Har dere andre ambefalinger av verktøyprodusenter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Ved normalt brukt vil jeg tippe det varer i mange år, da biltema sitt gjør det. Herregud! Nå vil jeg og ha den vogna der! Takk. Nå må jeg gå til dama å tigge om å få en sånn til jul! :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 synes det så veldig greit ut. er nok ikke proff verktøy men for hobbymekanikkeren er dette sikkert helt topp. Selv har jeg biltema verktøy, skrutrekkere fra Wera og skraller fra Snap-On siden jeg ikke liker de fra biltema. :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 vet ikke hvor lenge dette holder, er sikkert bra men sjekk ut garantitida. Du får så og si samme skap med tengtool verktøy og de har livstidgaranti! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg