Gå til innhold

Turbo på min 760

Ranger emnet

morpheusbd

Anbefalte innlegg

Jeg har en 760 turbo diesel som jeg nettop har skaffa. Og når jeg fikk bilen så fikk jeg med en bytte turbo fra en Nissan patrol diesel. Og han jeg kjøpte bilen av sa at turboen passa inn men ikke ut. Så måtte lage til noe selv. Men spørsmålet mitt er da. Vill denne turboen fra nissanen passe på min 760? Takker for svar

Spurte om dette på Volvo forumet og men tenkte jeg skulle dobbesjekke

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey sendt han en meld. men veit egentlig ikke om motoren er no og ha mer. den har gått over 400 tusen og når jeg starter den opp så ryker den helt jævlig. samma gjelder når den er varm og jeg gasser. ser ut som det brenner vøtt. helt svart røyk. pluss det ser ut som det lekker olje ca rett under motoren( gamle eier sa det var pga turbo) men veit ikke jeg. noen som veit?

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passa so og sei bolt on på rødblokken med orginanal manefoil. bare noen små justeringa som må til, men det klarer du med baufil og øks... :)

var det eg hadde for hand.. :)

eksos og alt, passa passa.. :) får bare bruke 2 muttera på flensen. og du må kappe av ett rør på ei gammal volvo 740 nakke støtte. og bruke som skims på eine eksos bolten.. :)

men kor det passer på diselen veit ikkje eg..

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider