stratus10 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Nabokona klarte ikke oppbremsing og traff meg i hekken. Resultat ble to knuste tåkebaklys på min '95 2,5 LX. Nardo sier at disse kun selges komplett. Løse glass finnes ikke. Dette er de to røde som sitter i støtfangeren. Er det noen som kan hjelpe med noe brukt eller... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 De kan kun kjøpes som komplette lykter fra forhandler dessverre. Jeg var innom skroten på Fauske i slutten av August, det står en lilla Stratus der som har/hadde alle baklyktene inntakt. Den har stått der hele sommeren, så det kan godt tenkes den står der enda. Så du kan jo prøve der. Ellers er det nesten helt umulig å oppdrive brukte Stratus deler i Bodø. Narvik har av og til Stratuser stående, ellers må du nesten bare ringe/maile rundt til de forskjellige skrotene i Norge. Mange sender i oppkrav. Denne siden er fin: http://www.finndel.no/ Selv om de ikke har delen i listen så kan det være værdt å ta kontakt dersom de har en Stratus inne, mange er ikke flinke til å oppdatere disse listene. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus10 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Takk skal du ha rstange. Jeg har vært på ferie i to uker. Får prøve en tur til Fauske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg