JvhCossie Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Jeg har blått, med tweed i setene, synes det passer fint til sølvgrå bil. Fatter'n har brunt i lik bil. synes det blå er freshere. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Blått som på det bildet må være noe av det styggeste jeg vet om.. Brunt derimot:thumb Du kan tro forbauselsen da jeg på skroten fant en Mexicobeige 2`er Golf med helbrunt interiør; matter, dashbord, dørsider, belter mm.. Glemte helt av bildet i all pratenalacocaina En gang i tiden hadde Mk2`n dette interiøret.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Tja, veel. Hver sin smak mener nå jeg. Den bilen der skriker etter min mening "nå har vi nådd et så ekstremt punkt når det kommer til firkantet, spiss og tynn eksteriørstyling at noe nytt må til" - litt sånn som den skjebnen den forferdelige mainstream glam/puddelrocken på slutten av åttitallet hadde i møte. Kjører volvo 740, så det sier nok sitt om min estetiske sans ;) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Brunt og blått er jo mainstream, se heller hva porsche leverte på det glade 80-tallet :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Ser jo ut som en skog i den porscha! Huff! Audien min har mørkt blått interiør, utenom plasten som er svart. Ser ok nok ut, men finnes penere farger! Det feteste interiører er vel rødt og blått velour (eller hvordan det nå skrives) som amerikanerne puttet i bilene sine på 80 og tidlig 90 tall. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg