titus41 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Selger min Volkswagen golf 3 GL 1.6 Liter 1996 modell Bilen er blitt brukt til og fra jobb og er en pålitelig bil. Jeg er for tiden i militæret og trenger ikke bil nå i disse tider. Bilen har en liten skjønnhets skade på høyre side av panseret, men dette kan lett fikses med litt sparkel og lakk. Bilen har defekt håndbrekk. bilen selges som den står Bilen er nylig godkjent hos Statens Vegvesen. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Ring meg Andreas Johansen på tlf 922 21 255 for mer informasjon. Bilen har som følger Servo Airbag sentrallås ABS Justerbart ratt Elektrisk speil sportseter setevarmer m3 speil 60mm senkesett (godkjent i vognkort) sotet ruter golf spoiler VR6 leppe Pansersenker OZ Sommer felger med dekk 205/40/17 helt nye dekk. Følger med 2 sett vinter dekk/felg. FK sorte Angel Eyes lykter. Emblem fri grill NY CD spiller Nye type skilter. ting som er gjort med bilen nylig byttet: byttet begge bakre foringer i bærearm foran byttet h.stab-stagfeste byttet begge fremmre foringer i bakstilling byttet oljefilter hus byttet lager i rattstammen Forstillings kontroll tatt byttet regreim /flatreim og servoreim ved kilometer 199.000 Senkesett, demper og fjær montert (godkjent i vognkort) bremseslanger og bensin pumpe byttet. Byttet original endepotte Front rute byttet julen 2007 Se også finn.no anonsen for mer informasjon :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19197883 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Bilen er SOLGT Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsHeggekroken Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Faen! Siter Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg