Gå til innhold

Opel kadett B 1973 Hjelp dørlås dørhåndtak nøkkel

Ranger emnet

SteinR

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dr.jpg?t=1255221075

Dr2.jpg?t=1255221123

Den stanga går bort til dørhåndtaket

Dr3.jpg?t=1255221164

Har forstått det som det er den delen av låsen jeg kan dra ut? den lille som stikker ut. Sitter bom fast foreløpig..

Kadett1.jpg?t=1255221240

Muli den trenger en vask snart :P

dr1.jpg?t=1255221325

Siden av døra.. Skal sitte skruer i hullene.

Den firkanten i midten er en del av låsen

Endret av SteinR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikkje selge felgene dine?:P hmmm er det bare ett hull inntil den stanga/låsen? den tingsen som du stapper i sitter fast? den skal vell gå ann å presses inn når man har nøkkel til å vri den opp med..humm..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la ut en liten anonse på opelmotorsportclub for deg eg om noken andre veit kordan du skal få ut låsen.

Ok, men det er helt topp :) Da venter jeg litt lenger før jeg prøver å feiler :P

Har lite lyst til å selge felgene, ga mer for bilen pga de, og har ikke andre felger å ha på.

Men er jo altid åpen for bud (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med dørhandtak på KADETT B : Svine enkelt !!!!!!! Åpne døra, kikk bak dørplaten i døråpningen, Ikke ta av trekk !!!!!! Der sitter det en plate som man drar ut KLIKK og vips er hele handtaket ute. Låsering og vips er låsen ute av dørhandtaket.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EH du har jo bilde av døra jo.

Så ikke det med en gang. Tregt nett.

Den blikkbiten som sitter bak handtaket......Napp den ut et stykke så er handtaket løst.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en på OMC forumet skrev dette:

"Får ut håndtaket ved å dra ut det lille låseblekk greia som stikker ut i bakkant på døra.

Du trenger ikke å ta av dørtrekket.

(hvis jeg ikke husker fullstendig feil da)"

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen komenterte det forrige innlegget..

"Det er nok helt riktig at du skal dra ut det låseblekket ja..

Da stemmer det nok at du ikke behøver å ta av dørtrekket..

Men jeg mener jeg fikk problemer med å få inn igjen det låseblekket så jeg måtte ta av dørtrekket."

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen komenterte det forrige innlegget..

"Det er nok helt riktig at du skal dra ut det låseblekket ja..

Da stemmer det nok at du ikke behøver å ta av dørtrekket..

Men jeg mener jeg fikk problemer med å få inn igjen det låseblekket så jeg måtte ta av dørtrekket."

Hehe, vet ikke engang va låseblekket er :P

kan du merke det av på et av bildene kansje ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider