hundråførr Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 144 selges, , ble lakker opp for 7 år siden, fortsatt grei i lakk, lite rust på bilen, gått mesteparten av livet nordpå på ikke salta veier, derav bra stand, feil som jeg vet om er kryss i mellomakselen må byttes, motor b20 er sliten, men kan fort setters istand å registreres, for tiden demontert front, men kan skru den sammen hvis ønskelig, selges grunnet tidsmangel 12000 el, bud 97021866 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyJoe Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har du no bilde? Muligens interissert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) Har du no bilde? Muligens interissert. jepp, det har jeg, gi meg morradagen så skal jeg få lagt de ut Endret Oktober 20, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg