Papi. Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Nokon som driv med hest her? Fortelje! :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsern Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 hest er best på brødskiva :) Siter Bmw 320 coupe MB 190E 2,5 16v MB 190E 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 hest er best på brødskiva :) Jepp, men det er ikke godt der heller:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tja, har da noen hester - 150 av dem under panseret for å være nøyaktig.:D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tja, har da noen hester - 150 av dem under panseret for å være nøyaktig.:D Hadde 174 hester, men lurer på om noen av de har daua.. Har hata hester siden en tråkka på foten min for noen år tilbake.. å tro ikke at det monsteret flytta seg da jeg ropte AU! og det er heller ikke bare å bare og dytte unna den skapningen heller.. De minner meg litt om dinosaurer. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Skal ha meg Hest jeg, når tia kjem for at alle må kjøre i førerløse elbiler. =D Da blir det Hest! Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 hahaa.... post 2 tok det ut av kjeften fra meg! men seriøst... drive med hest?.... er du 13 år enda? DET er en tafatt hobby;) Da driver jeg heller med esel-rally Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 (endret) hahaa.... post 2 tok det ut av kjeften fra meg! men seriøst... drive med hest?.... er du 13 år enda? DET er en tafatt hobby;) Da driver jeg heller med esel-rally Hest er sikkert en grei hobby det, drømmer om å begynne med krætur og sauer je, itte i det store, men litt sånn hobbyvirksomhet..hadde dyr før på garden me au... papi: driv du med hest og slekkt? bur du på gard? Endret September 30, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 må jo være oppavling til mat dyr han tenker på Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 hest er best på brødskiva :) hest er best på maten, midt mellom osten og tomaten :p Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 hest er best på maten, midt mellom osten og tomaten :p Salaten mener du vel... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 men seriøst... drive med hest?.... er du 13 år enda?DET er en tafatt hobby;) Da driver jeg heller med esel-rally Hest er vel like tafatt som å herje rundt på bakhjulet på sykkel midt i rushen vel? Tykkjer hest er ordentlig koslig eg, ligg noko i samhaldet ved interessa. Tykkjer EG vel å merkje. :) Hest er sikkert en grei hobby det, drømmer om å begynne med krætur og sauer je, itte i det store, men litt sånn hobbyvirksomhet..hadde dyr før på garden me au... papi: driv du med hest og slekkt? bur du på gard? Er i grunn på det same, har ikkje dyr på garden no lengre, hatt sauer, røv og kyr nokre generasjonar, og i min tid har vi hatt røv og kyr. Dermed slutta vi med røv, dermed kyr, og vi prøvde med struts for ein periode, men dette ga ikkje avkasting grunna EU-reglar eit år etterpå. No har vi ikkje dy rlengre, men eg er veldig interessert i å starte med hest på hobby-basis når eg etablerar meg her, då eg er odelsgut. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det ultimate i mine øyne måtte være også "trimme" en ponni. Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect Er jeg et monster som tenker sånnt? hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det ultimate i mine øyne måtte være også "trimme" en ponni.Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect Er jeg et monster som tenker sånnt? hehe +1 Haha!! Så genialt=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det ultimate i mine øyne måtte være også "trimme" en ponni.Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect Er jeg et monster som tenker sånnt? hehe JEG DAUER ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg