Gå til innhold

Hest som hobby, eller noko meir?

Ranger emnet

Papi.

Anbefalte innlegg

Tja, har da noen hester - 150 av dem under panseret for å være nøyaktig.:D

Hadde 174 hester, men lurer på om noen av de har daua..

Har hata hester siden en tråkka på foten min for noen år tilbake.. å tro ikke at det monsteret flytta seg da jeg ropte AU! og det er heller ikke bare å bare og dytte unna den skapningen heller..

De minner meg litt om dinosaurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaa.... post 2 tok det ut av kjeften fra meg!

men seriøst... drive med hest?.... er du 13 år enda?

DET er en tafatt hobby;)

Da driver jeg heller med esel-rally

Hest er sikkert en grei hobby det, drømmer om å begynne med krætur og sauer je, itte i det store, men litt sånn hobbyvirksomhet..hadde dyr før på garden me au...

papi: driv du med hest og slekkt? bur du på gard?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men seriøst... drive med hest?.... er du 13 år enda?

DET er en tafatt hobby;)

Da driver jeg heller med esel-rally

Hest er vel like tafatt som å herje rundt på bakhjulet på sykkel midt i rushen vel? Tykkjer hest er ordentlig koslig eg, ligg noko i samhaldet ved interessa. Tykkjer EG vel å merkje. :)

Hest er sikkert en grei hobby det, drømmer om å begynne med krætur og sauer je, itte i det store, men litt sånn hobbyvirksomhet..hadde dyr før på garden me au...

papi: driv du med hest og slekkt? bur du på gard?

Er i grunn på det same, har ikkje dyr på garden no lengre, hatt sauer, røv og kyr nokre generasjonar, og i min tid har vi hatt røv og kyr. Dermed slutta vi med røv, dermed kyr, og vi prøvde med struts for ein periode, men dette ga ikkje avkasting grunna EU-reglar eit år etterpå. No har vi ikkje dy rlengre, men eg er veldig interessert i å starte med hest på hobby-basis når eg etablerar meg her, då eg er odelsgut. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ultimate i mine øyne måtte være også "trimme" en ponni.

Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect

Er jeg et monster som tenker sånnt? hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect

+1 Haha!! Så genialt=)

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG DAUER ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider