eiriksmil Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det ultimate i mine øyne måtte være også "trimme" en ponni.Dope den sønder og sammen. Lav vekt med MASSE muskler måtte blitt en vinner :) De spiser ikke så mye heller i forhold til en diger en. Du trenger ikke hestehenger hell da. Holder med en vanlig henger. Kan bare stroppe ponnien fast der :respect Er jeg et monster som tenker sånnt? hehe Tror vi driter i å finne verksted jeg.. Finner oss heller en stall og begynner med ponni-trimming :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg ser en del som har hester har en sånn liten Günther-aktig ponni. Kan man ha den lille uten å ha de store? I så fall vil jeg ha... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen106 Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hest er ikke den raskeste veien til konkurs men det er den sikreste veien! Siter 97mod s2 106 rallye turbo 95mod s1 106 rallye svart 95mod s1 106 rallye hvit 08mod vw caddy 140hk tdi firmabil 74mod international Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg