VolvoB23 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Hallo! Skal selge anlegget mitt nå. Har ikke hatt dette lenger enn 2uker :( JWS 15" basskasse A/D/S P2000.5 ( 5kanaler ) Kabler ( Phono, strøm, remote og høytalerkabler ) Forsterkeren trenger 2nye sikringer ( 30A eller 40A ). Er 30A som sitter der ifra før, men de har røket :S Så det kan kanskje være lurt å kjøpe 40A sikringer istedenfor!? Selges for 2000kr da jeg trenger penger! Ikke noen vits å prute, da beholder jeg det heller selv :) TLF : 40343724 ~Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Forsterkeren røyk idag :( Usikker på grunnen til det, siden jeg koblet alt rett:wonder: Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiosan Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 om du har satt i 40A sikringer istedet for 30A, og brukt den til en 15"sub samt frontsett så er det ikke rart at en så svak forsterker tar kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxxphatcox Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe, priceless " Er 30A som sitter der ifra før, men de har røket :S Så det kan kanskje være lurt å kjøpe 40A sikringer istedenfor!?" Kan ikke skjønne hvorfor forsterkeren gikk istykker:P Beklager, men klarte ikke å holde den inne:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 om du har satt i 40A sikringer istedet for 30A, og brukt den til en 15"sub samt frontsett så er det ikke rart at en så svak forsterker tar kvelden. Brukte den kun på Bass. Har kun spilt med 30A! Men tenkte at kanskje at 40 ville være bedre. Har null peiling på anlegg ;) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 da har du lært en ting nå.. hvis sikringene PÅ forsterkeren ryker, så har du ikke gjort det riktig :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svt lightning Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Kanskje litt offtopic, men er det du som har "Polisen" ? Gamle Cato martinsen, sin? :p Siter If sparks don't fly, your car is to high! Bmw e28 - etterhvert større maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg