Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tenker å kjøpe meg en A4 02`modell, men er veldig keen på en b7 form. Har sett at det finnes sett som kan forvandle en b6 til en b7... Noen som har noe erfaring med dette, som arbeid og pris etc..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adiez Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tenker å kjøpe meg en A4 02`modell, men er veldig keen på en b7 form. Har sett at det finnes sett som kan forvandle en b6 til en b7... Noen som har noe erfaring med dette, som arbeid og pris etc..? Vel, da tror jeg at det er lettere, billigere, raskere, osv å kjøpe en B7. Ingen ting er umulig, men det er veldig mye jobb å gjøre dette. Og pengene du legger i det, får du ikke igjen ved salg. På langt nær. Siter Audi A4 2.0 TDi Quattro '06 VW Bora 1,9 TDi [90Hk/135Hk] '99 *VW Passat GT SYNCRO 2.3E '87 *Seat Leon Cupra TDI 4x4 *VW Golf II GTi 16v Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg