Gå til innhold

Ikke mist lappen i prøveperioden!!

Ranger emnet

oaa

Anbefalte innlegg

hehe er surt det der. de er svin alle mann som jobber og de stryker deg KUN fordi det ikke passer seg for dem!

jeg selv strøk på oppkjøring på lastebil KUN fordi jeg ikke ba sensoren gå ut av bilen for å se meg rygge til rampa! jeg tok det som en selvfølge at om du kjører lastebil og rygger til en lasterampe at du overhodet ikke må ha noen til å hjelpe deg på det, og det absolutt ikke er noen i nærheten til å kunne bli påkjørt!

på jobbene jeg har er jeg vandt til å rygge mangfoldige hundre meter med lastebil i trange gater/nabolag og drit. noe jeg aldri har tatt som utfordring noengang! enten så går det lett eller så går det rett og slett ikke pga bilens bredde, akselavstand.

Ingenting annet hu kjerringa hadde å si på kjøringa mi på den tia. men for at jeg ikke ba hu gå ut når jeg rygga meg perfekt inn på rampa med MM i marginer... nei det var stryk!

Esel sensorer!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vegdirektoratet som er rette klageinstans

YEP! har han noen å klage til så er det VEIDIREKTORATET! Skriv full anmeldelse, med hans tjeneste nr. hva saken foregikk om og eventuelt få med deg flere som har blitt stryki av han uten grunnlag til å skrive samme klage!

Veidirektoratet om jeg ikke driter meg helt ut holder til på RISLØKKA TRAFIKKSTASJON i oslo. er værtfall dit alle søknader for ombygging/modifisering går til.

er det noen som kan sparke sine egne ut derifra erre dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg selv strøk på oppkjøring på lastebil KUN fordi jeg ikke ba sensoren gå ut av bilen for å se meg rygge til rampa! jeg tok det som en selvfølge at om du kjører lastebil og rygger til en lasterampe at du overhodet ikke må ha noen til å hjelpe deg på det, og det absolutt ikke er noen i nærheten til å kunne bli påkjørt!"

haha... onkelen min ba sensoren gå ut av lastebilen når han skulle rygge, men han blei sur.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja.. det samme gjorde jeg å nestegang! det snødde som faen.. syntes litt synd på sensoren for han var faktisk kul! reiste til gjøvik for å sleppe å vente flere mnd.

meide ned en strømkabel som ikke var skiltet for lav. gubben titta i speilet.. yupp... gnistrer her gitt.... der slutta det.. bare kjør videre du;) HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider