Gå til innhold

Led baklykter

Ranger emnet

vx2go

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg slike ledbaklykter http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=15222&ASP=6227404&Type=Audi&Model=A4&Year=20 01&Back=WA_Katalog[P]ASP=6227404[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2001[O]amp;Klasse=11, utrolig fine.

Problemet er, som ikke er noe nytt problem, de pulserer på kjørelysene. Hørt en del har snakket om at mann må sette inn motstand eller noe sånt et sted, mitt spm er:

Hva skal settes på (type ting, verdier på ting osv) og hvor skal det settes? Fint med en liten tegning eller bilder..

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det skal være mulig og omprogramere bilen til å "godta" led lykter. er ikke 100% sikker, så ikke skyt meg om jeg tar feil...

eller så er det som du sier at det må moteres en motstand som gjør at det kreves samme effekt å drive ledlysene som det gjorde å drive de orginale. Uten å ha skjekket noe som helst så vil jeg vel tro at det burde være mulig å få tak i overgangskabler som gjør denne jobben for deg.

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

her får du tak i resistorer/motstandere som du bare kan klipse på ledningen...aner ikke hvor god kvaliteten er, eller hvor vidt dette er idielt, men om de gir riktig motstand så burde det i alle fall fungere;)

hmm viste seg at det ikke var store forandringen i url etter hvert som man trykket på fanene i venstre sia, men om du trykker på lys&pærer -> motstander så kommer du frem dit jeg prøvde å linke;)

Endret av - Pal -

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider