Sunzeeker Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Heisan. Her i nord banker vinteren på døra og dugga setter inn..og den ser ut til å trives utmerket i Passaten min. Har climatronic i min VW Passat 1,9TDI 2002 mod, men må justere unødvendig mye og jobbe for å redusere dugget på stort sett alle rutene i bilen, ikke slik at den er overdugget, men betenkelig mye. Dugg-mengden kan også plutselig øke,- enda bilen har kjørt sammenhengende i over en halv time, og stort sett setter dugget seg for godt på rutene etter bilen er parkert over natta. Det kan sikkert være mange faktorer som forårsaker dette, men jeg tar gjerne imot alle tips & triks for å forebygge dugget. Takk =) Hilsen Sten R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Start med å skifte friskluftfilteret/kupèlfilteret.. Så vasker du vinduene skikkelig på innsiden, bruk noe saftige saker alà zalovann, JIF, Salmiakk e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg har en 1997 mod passat sedan. På denne har jeg to små brønner på siden av hjulbrønn i bagasjerommet. Er ikke anbefalt og ha masse liggende i disse da det er utluftningsventiler hær. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedersn Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 automatisk temp justering funker dårlig når det er kaldt, når bilen er varm, justeres lufttempen ned, og rutene avkjøles og dugger. Hvertfall sånn hos meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorngl Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Sikker på at du ikke har lekkasje inn i bilen med ansamling av vann under gulvteppe eller lignende? Siter VW Caravelle 2.5TDI '98 VW Passat 2.0 Court '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwpeders Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Gjør som bjorngl sier og saumfar gulvteppe etter vann..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg