EiSvIn Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 sier det i forstillinga mi. Man bare når jeg svinger og gir motorkraft samtidig, som for eksempel ut av rundkjøringer, parkerer eller lignende. Jeg tenke kanskje det er drivknuten som har tatt kvelden, man da hadde jeg vel hørt det hele tiden? Samme med hjullageret? Endeleddene er vel først og fremst hørbare når man kjører i dumper? (Og det trenger jeg ikke for å "klange") I det siste har det blitt kraftigere lyd, og jeg har begynt å kjenne det på rattet, så det er nok på tide å få fikset det snart. :( Må vel også nevne at lyden kommer fra samme side som mansjetten har sprukket opp, kan det ha noe med det å gjøre? Bilen 405 - 88 model. Noen som har noen ideer om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Dra å hør om et verksted kan sjekke det for deg da vel? Da slipper du iallfall å få 2000 forskjellige svar... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Quiet Dra å hør om et verksted kan sjekke det for deg da vel? Da slipper du iallfall å få 2000 forskjellige svar... dagens... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Er nok drivknuten din som er gåen, den lager kun lyd når men svinger med litt belasning. Mår du kjører rett fram vil du ikke høre noe fra drivknuten.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 garantert drivknute! du vil åsså kjenne et lite rykk i bilen ved akselerasjon og oppbrems Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EiSvIn Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jepp. Det var drivknuten, som nå er skiftet. Greit med venner som har skikkelige verksteder med bukker og trykkluft tilgjengelig. :op Ellers så tror jeg at jeg hadde vært ganske ut på viddene. Han lærte meg også et tips for å fremprovosere symptomene: gi fult utslag på rattet, trekk i håndbrekket, og slipp ut clutsjen = klank, klank, klank... Men nå er bilen i orden og Eu-godkjent. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.