Gå til innhold

Skikkeli Smell i festningstunnelen!

Ranger emnet

DRFT-R

Anbefalte innlegg

nå er det STOOOOOOR forskjell på å kjøre på tverra i 120 på is og snø og kjøre 120 på tørr asfalt med snuta rett frem

Om du sammenligner det der med DETTE:

http://www.youtube.com/watch?v=S1EMpH6tQRI&feature=PlayList&p=71C9851CE3CE2FC1&index=50

Lurer jeg på om du noen gang har kjørt bil.. har du i det heletatt lappen?

uansett hva du prøver på skal du nok satse mye hardere enn din egen fødsel for å drite meg ut!

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det STOOOOOOR forskjell på å kjøre på tverra i 120 på is og snø og kjøre 120 på tørr asfalt med snuta rett frem

Om du sammenligner det der med DETTE:

http://www.youtube.com/watch?v=S1EMpH6tQRI&feature=PlayList&p=71C9851CE3CE2FC1&index=50

Lurer jeg på om du noen gang har kjørt bil.. har du i det heletatt lappen?

uansett hva du prøver på skal du nok satse mye hardere enn din egen fødsel for å drite meg ut!

Var det ikke 250 på is, snø og små elg unger da? ikke lett å få feste da.. godt at du fikk plassert deg ute i siden der, er nok derfor du sitter her den dag i dag..

Du lurer på om jeg noen gang har kjørt bil og om jeg i det heletatt har lappen!? Klokt sagt søta:*

Drite deg ut slepper jeg å gjøre, det greier du fint selv.. :ass:

Endret av Urgeeee

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke 250 på is, snø og små elg unger da? ikke lett å få feste da.. godt at du fikk plassert deg ute i siden der, er nok derfor du sitter her den dag i dag..

Du lurer på om jeg noen gang har kjørt bil og om jeg i det heletatt har lappen!? Klokt sagt søta:*

Drite deg ut slepper jeg å gjøre, det greier du fint selv.. :ass:

syns du driter deg mer ut akkurat nå med å skrive som en 12 åring jeg men greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang så var det 110kmt, øker farta litt sånn til og fra etter at du dro av? eller er det seniliteten som har spilt sine kort?!

Men men.. jeg gir faen, gidder ikke å bruke tid på sånt piss.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang så var det 110kmt, øker farta litt sånn til og fra etter at du dro av? eller er det seniliteten som har spilt sine kort?!

Men men.. jeg gir faen, gidder ikke å bruke tid på sånt piss.

det spørs hvordan du definerer det. ulykkes farten? rett før det gikk galt eller resten av løypa vi kjørte.

nei jeg ser godt at du ikke gidder det. du fisker hardt for å prøve å komme med noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår