Vangstuen Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg ønsker kjøper gammel eller ny Org.gril til min golf cab 1988. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg ønsker kjøper gammel eller ny Org.gril til min golf cab 1988. Har en strøken brukt grill med ekstralys som du kan få for 300,- Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har en strøken brukt grill med ekstralys som du kan få for 300,- Jeg er ikke interessert i Grill med ekstralys. Grill med 2 hull hovdelys jeg se etter. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Jeg er ikke interessert i Grill med ekstralys. Grill med 2 hull hovdelys jeg se etter. Vel, nå ble ikke caben levert med annen grill enn med ekstralys i 88 orginalt. Så lykke til. Du kan bruke en eldre grill fra Golf 1, men de passer ikke helt i forhold til klipper-stylinga noe jeg går utfra du har på din bil. Alternativet er emblemfri grill. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 har en org. grill uten ekstra lykter jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg