tufte Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 trenger nye vinterfelger, fulgte ikke med vinterdekk så tenker jeg får skaffe noen felger først. har funnet ut at man får 4stålfelger til 800kr hos bønes auto i bergen, får man det billiger andre steder? hvordan dem ser ut bryr jeg meg lite om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det aller billigste er å gå på bilopphogging, der er det massevis av stålfelger. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tufte Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 noen som vet hvem som er store i bergen da?`ikke så godt kjent her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg