rocco89gtx Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 hei har problemer med linjeutgangene på forsterkeren min... de virker KUN når kontaktene står halvveis inni og i en "skrå" vinkel? forsterkeren har ikke blitt brukt mye, men det skal da ikke være slik. Har også problemer med at den tapper bilen for strøm over natta, dersom jeg ikke drar ut sikringen. Noen som kan tenke seg hva problemet er? takker på forhånd :) Siter 1989 VW scirocco GTX 1962 Ford Taunus 12m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 hei Har også problemer med at den tapper bilen for strøm over natta, dersom jeg ikke drar ut sikringen. Noen som kan tenke seg hva problemet er? takker på forhånd :) har du kobla remote til cdspillern da? :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg