Diablito Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hei Jeg har en T1 fra 56 med en gearkasse fra 1963. I sommer fikk jeg tak i en gearkasse fra en 1303s, tror jeg trenger et adapter for å få gearoverføringen til å fungere, er det noen som har litt peil på hva det er jeg mangler Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Her er det sikkert noen som vet hva du trenger. http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverBig Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Denne kassa passer ikke sånn helt uten videre rett inn i 56'en din. Det viktigste er at kassa er irs, mens ovalen har svingaksel. Det må sveises inn irs braketter og mikkes litt før du kan montere 1303-kassa. Følg tipset over og logg deg inn på vw2you.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg