snuffle Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Halla Snublet over denne her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5837&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 har noen erfaringer de gjerne vil dele om denne pakken her? er den skikkelig bra til den prisen eller kan man få bedre? har en BMW e30 3 serie 1990. tenkte å ha høyttalerne i hattehylla og subben i bagasjerommet. vil det grei nok trøkk eller bør jeg satse på noe annet? på forhånd takk :) :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Er ein bra pakke dette der! Men eg ville hatt komponentsettet framme. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snuffle Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er ein bra pakke dette der!Men eg ville hatt komponentsettet framme. mener du da at jeg burde plassere høyttalerne framme i dørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja, det er foran du sitter å kjører, og da er det der du vil ha lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg