killarinc Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Har en audi a4 04 mod. Er det noen måte og stille kun fultlyse på? Ene fultlyse mitt lyser for langt ned i bakken og når jeg stiller på skruene så stiller jo både fultlys og nærlys seg samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Har en audi a4 04 mod. Er det noen måte og stille kun fultlyse på?Ene fultlyse mitt lyser for langt ned i bakken og når jeg stiller på skruene så stiller jo både fultlys og nærlys seg samtidig. Fultlys? hehe;-P langlys du mener? har du xenon? vet det ska gå å stille xenon-range med vag-com, så om du stiller langlyset slik du vil ha det så kan du om du får det til justere på nærlyset i vag-com. Er ikke sikker på hvordan man gjør dette men det er helt sikker noen har på forumet som vet! :) Endret Oktober 6, 2009 av nmork48 Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg