SnowKing Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Nei, mente ELSA. Det er verkstedhåndbok. Etka er vel bare deletegninger. Mener noen sa her inne at det bare er et enkelt parameter som må "slåes på" i Vag-Com. Har vært noen tråder på akkurat det her tidligere. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Fy faen, imponerende å kaste seg over noe sånt for å få cruisecontrol. Lykke til! Hehe, kastet meg igrunnen bare over det når jeg ettermonterte naviplus Rns-e samt bluetooth til denne:-P Kostet 16500 alt i alt da men det ble jo 100% suksess:) Blir jo bare med praten om ikke man bar gjør det:-P Verste er vel å få tilgivelse fra samboeren etter å bruke så mye penger på bil:-P Her er et bilde som viser hvordan det ble Endret Oktober 7, 2009 av nmork48 Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Nei, mente ELSA. Det er verkstedhåndbok. Etka er vel bare deletegninger. Mener noen sa her inne at det bare er et enkelt parameter som må "slåes på" i Vag-Com. Har vært noen tråder på akkurat det her tidligere. Okei, er dette et program man kan laste ned eller? Litt mere enn det, men ikke mye her er en liten guide, var jo egentlig ganske enkelt, så jeg kommer gjøre kodingen selv og! Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja, regner med det kan lastes ned en plass som torrent-fil, kanskje. Men har aldri leita, siden jeg fikk det på en DL-DVD (rundt 8 GB..) ELSA er vel et slags hovedprogram, som ETKA egentlig er en liten del av. Er vel samme som forhandlere bruker, regner jeg med. Driver å installerer det på nytt nå. Hvis jeg får det til å funke så ska jeg se om jeg finner fremgangsmåten for å bytte hendelen. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja, regner med det kan lastes ned en plass som torrent-fil, kanskje. Men har aldri leita, siden jeg fikk det på en DL-DVD (rundt 8 GB..)ELSA er vel et slags hovedprogram, som ETKA egentlig er en liten del av. Er vel samme som forhandlere bruker, regner jeg med. Driver å installerer det på nytt nå. Hvis jeg får det til å funke så ska jeg se om jeg finner fremgangsmåten for å bytte hendelen. Okei, det hadde vert supert om du hadde orket å skjekke for meg, driver og laster programet ned nå men det er jo ikke sikkert at det fungerer da.. Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Det gikk dårlig, dessverre. Får bare feilmeldinger overalt i programmet. Mulig at den versjonen jeg har, ikke virker med Win 7. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hehe, kastet meg igrunnen bare over det når jeg ettermonterte naviplus Rns-e samt bluetooth til denne:-P Kostet 16500 alt i alt da men det ble jo 100% suksess:) Blir jo bare med praten om ikke man bar gjør det:-P Verste er vel å få tilgivelse fra samboeren etter å bruke så mye penger på bil Ja pengene renner, men det finnes også dummere ting å bruke penger på. Fortell samboeren din at du har sett på film at noen menn bruker penger på narkotika og kortspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg