Tronna Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ER dette en god ide? Det vil spare meg for en god del plass, og arbeidet med å måtte bygge nytt bagasjerom med hevet golv osv slipper jeg. Jeg er bare redd for vibrasjoner i underlaget(suben) og om forsterkerne tåler dette. Det er en Kicker 2x 12" Component sub i kasse, og en Kicker z350.2 som driver den, i tillegg JBL GTO4060 forsterker til frontsett og bakdør-settet. Min kjære far foreslår å trekke en hobbyplate med høyttalerstoff, legge på plastskum i mellom platen og forsterkerene, skru fast forsterkerene i denne platen, for så å kile hele sjiten inn under bagasjeromstaket med et stykke tøy for å ikke skrape opp forsterkerene, men jeg har mine tvil om denne løsningen.. Noen innspill fra erfarne bilstereobyggere? :) Bilen er forresten en Opel Astra G sedan, 2001 modell. Siter Opel Astra G 2001 Peugeot 405 GTX 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det er ikke noe problem å skru forsterker på subkassen. Vibrasjonen i fra kassa skal være minimal dersom kassen er laget tilstrekkelig solid (avstivet og vegger som er tykke nok). Optimalt sett så bør kassen faktisk være det som vibrerer minst i bilen, så det er egentlig ikke noe bedre sted å skru den dersom det er blitt gjort skikkelig :) Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg